משה אוחיון ממשיך במ.ס אשדוד

משה אוחיון מהסמלים של מ.ס אשדוד סיכם ל-3 עונות, כשהראשונה יהיה שחקן פעיל. אוחיון: ״תודה לבורא עולם על הזכות להשאר במ.ס אשדוד״

משה אוחיון אחד מהסמלים של מ.ס אשדוד סיכם את תנאיו ל-3 עונות, כשבעונה הבאה יישחק ואח״כ ישולב בתפקיד במועדון.

בהודעה הרשמית נמסר: ״אנחנו מאד שמחים להודיע שהסמל והקפטן משה אוחיון, ימשיך באדום -צהוב גם בעונות הבאות, לאחר שסיכם אמש את תנאיו ל-3 השנים הבאות. בעונה הקרובה ימשיך משה כשחקן ובהמשך ישולב בתפקיד מקצועי במועדון.
הדבר משקף את ההערכה הרבה שיש לראשי המועדון כלפי משה אוחיון ותרומתו המקצועית והחברתית לקבוצה, בשילוב המדיניות של המועדון להשקיע ולתגמל את שחקני הבית שנתנו שנים רבות למען מ.ס. אשדוד.

אוחיון עצמו השוהה במחנה האימונים בסלובניה אמר: "תודה לבורא עולם על הזכות להישאר במשפחת מ.ס אשדוד, מקום שבו שיחקתי ברוב שנות הקריירה שלי. אני מקווה שגם סיום הקריירה יהיה פה בליגת העל. אני מאוד שמח להישאר ואשמח עוד לתרום למועדון מבחינה מקצועית וגם חברתית כפי שעשיתי בכל מקום שבו הייתי. תודה רבה לראשי המועדון על ההצעה להישאר בבית. שמח שיצאתי עם החברים בקבוצה למחנה אימון, זה הוא ה-18 שלי. זה זמן טוב להתאמן, להתגבש, להכיר טוב את השחקנים החדשים שהגיעו וליהנות ביחד. אני מרגיש שיש לי עוד מה לתרום לקבוצה ומקווה לעשות את זה כמה שיותר העונה. מאחל לכולנו מחנה אימונים טוב. שנחזור מרוצים ובריאים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך