עשרות פצועים בתאונת דרכים בסמוך למחלף אשדוד

בשעה 13:50 התקבל דיווח על תאונה בין אוטובוס למשאית בכביש 4 סמוך למחלף גן יבנה לכיוון צפון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על כ- 25 מנוסעי האוטובוס עם חבלות קלות בהכרה מלאה במצב קל. צוותים של מד"א ואיחוד והצלה מטפלים בפצועים ומתחילים בפינויים לבתי החולים.
עשרות פצועים בתאונת דרכים בסמוך למחלף אשדוד

עדכון לתאונה בכביש 4 סמוך למחלף גן יבנה לכיוון צפון: חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לכ-25 פצועים במצב קל. בשלב זה פונו לבתי החולים 15 פצועים, מהם 11 לבי"ח קפלן ו- 4 לבי"ח ברזילי.

תמיר בוקובזה חובש רפואת חירום של איחוד הצלה שנתקל בתאונה סיפר: "תוך כדי נסיעה נתקלתי בתאונה עם מעורבות משאית ואוטובוס. עצרתי בצד הדרך וביקשתי ממוקד איחוד הצלה להזעיק סיוע של חובשים נוספים שהגיעו מאשדוד וגן יבנה ויחד הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה למספר רב של נפגעים קל מתוכם פצועה באורח בינוני שסבלה מחבלות ופציעות בראשה".

חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א אלי בן שמחון שהגיע מהראשונים למקום סיפר: "לרוחב הכביש ראיתי האוטובוס כשהחלונות שלו מנופצים ובסמוך משאית עם פגיעה קשה בחלקה הקדמי ומשאית נוספת עם פגיעה בחלקה האחורי. עשרות מנוסעי האוטובוס שהיו במקום היו נסערים וסבלו מחבלות קלות, בעיקר מהזכוכיות שהתנפצו ומעוצמת התאונה. כוחות גדולים של מד"א שכללו אופנועים, אמבולנסים רבים וניידות לטיפול נמרץ העניקו טיפול רפואי ופינו את הפצועים לבתי החולים כשהם בהכרה וסובלים מחבלות וחתכים."

צילום: יובל שטמן תיעוד מבצעי מד"א

אופיר לוי, דובר בית החולים קפלן מדווח כי בדקות האחרונות הגיעו באמבולנס לחדר המיון בבית החולים קפלן 14 פצועים מהתאונה בכביש 4, ובתוכם 2 ילדים. 3 פצועים באורח בינוני נשלחו מיידית לבדיקות הדמייה ו 11 פצועים באורח קל. צוות חדר המיון בקפלן הכולל רופאים, אחיות ועובדים סוציאליים התארגן בכוחות מתוגברים מייד עם קבלת המידע על התאונה. בביהח נתקבל מידע על פצועים נוספים שאמורים להגיע בהמשך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך