איומים בגן באשדוד: "שתקי לפני שאתעצבן"

לאחרונה הורים בפעוטון באשדוד הבחינו בתקופה האחרונה כי יש שינוי בהתנהגות הילדים שלהם. ההורים החליטו להקליט את מה שנעשה בגן וגילו את הנורא מכל: קללות, איומים על הילדים ואווירת פחד - צפו בתחקיר של גיא פלג, חדשות 2
גן ילדים באשדוד

אותן הקלטות חשפו כי 2 סייעות בצהרון מאיימות וצורחות על פעוטות בני 3-3.5 בלבד: בהקלטה ניתן לשמוע את אחת מהן צורחת "שבי! שבי! לפני שאתעצבן עלייך", בהקלטה אחרת : "שתקי, שתקי! (דפיקה על השולחן) הדבר המטופש שאת עושה!".

אחת האימהות גילתה בתחקיר כי הילדה שלה סיפרה "כי עליהם להיות בשקט בזמן האוכל ולילדים שבכל זאת מדברים אומרים שידביקו להם את השפתיים עם דבק או שישימו להם סבון מגעיל בתוך הפה". ההתנהגות של הילדים השתנתה מהקצה לקצה, הם פורצים בצעקות ובוכים וממציאים כאבי בטן בכדי לא להיע לשם.

לאחר שההורים שמעו את ההקלטה המזעזעת, אחד האבות התעמת עם אחת הסייעות והיא בתגובה ענתה לו אני? אבל אני לא צעקתי עליה. אני אישה מאמינה, אם אני נשבעת לך באור עיניי שזו הגרסה שלי שאני מפחדת שהילדה תיפול, מצדי תעשה עם זה מה שאתה רוצה".

חלק מההורים פנו עם ההקלטה למשטרה והגישו תלונה, התלונה נמסרה גם ברשות המקומית, שם החליטו להשעות מיד את שתי הסייעות. החברה העירונית באשדוד מסרה כי היא רואה את האירוע בחומרה.


צפו בתחקיר רשת: לצפייה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך