הרצח במלון רנסנס: הבעל מואשם במעשה

כתב אישום הוגש נגד יוסף ברוך בגין רצח דליה ברוך במלון רנסנס לפני כחודש. לפי כתב האישום הבעל חנק אותה באמצעות כרית וגרם למותה, לאחר מכן ניסה להתאבד בעזרת כדורים וסכין יפנית
גופת אישה וגבר פצוע במלון בתל אביב - השניים תושבי אשדוד
צילום: דוברות מד"א

פרשת הרצח במלון: פרקליטות מחוז ת"א הגישה הבוקר (שלישי) כתב אישום כנגד יוסף ברוך, אזרח טורקיה בן 65, בגין רצח אישתו דליה ברוך במלון "רנסנס" בעיר, לפני כחודש.

על פי כתב האישום, בני הזוג עזבו את העיר אשדוד ועברו להתגורר בטורקיה, אך הגיעו פעמים רבות לבקר את המשפחה בארץ, האישה לא היתה מרוצה מהמעבר לארץ אחרת וביקשה מבעלה מספר פעמים לחזור לאשדוד. ב-12 ליוני, בזמן שהתארחו השניים במלון, החל ויכוח על הנושא בין השניים. במהלך הוויכוח הרימה ברוך את קולה, והצהירה כי בכוונתה לחזור לשוב לארץ ולשכור דירה באשדוד. הבעל ניסה להשתיקה אך לא הצליח.

לאחר מכן נטל ברוך כרית שהיתה מונחת על המיטה והצמיד אותה בחוזקה על הפנים של אישתו וחנק אותה למוות. לאחר מכן בלע מספר רב של כדורים ואף נטל סכין יפנית וחתך את ידיו בשירותים, כל זאת במטרה להתאבד. צוותי מד"א שהגיעו למלון קבעו מותה של האישה, ועצרו את הבעל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך