גל מתקפות צפוי היום על אתרים וחשבונות פייסבוק

קבוצת אנונימוס הבטיחה לבצע התקפת סייבר חסרת תקדים על ישראל, על הכוונת: אתרים ישראלים וחשבונות פייסבוק, בדקו אם גם חשבון הפייסבוק שלכם בסכנה.

בכל שנה ב 7 באפריל, קבוצת אנונימוס יחד עם פעילי רשת פרו-פלסטיניים מבטיחים לבצע התקפת סייבר גדולה על אתרים וחשבונות פייסבוק ישראליים, תחת הקוד OPISRAEL ("התנגדות לישראל"), כ"מחאה" על מדיניות ישראל כלפי הפלסטינים. בשנים האחרונות מתקפות הסייבר המובטחות של אנונימוס על ישראל, נגמרות בקול ענות חלושה כשההצלחה שלהם היא הפלת מספר אתרים בודדים ולא חשובים.

השנה, אנונימוס הבטיחו מתקפה סייבר גדולה יותר וכינו זאת "שואה דיגיטלית" ובכדי להראות שהם רציניים, הם פרסמו רשימה של 1000 סיסמאות של חשבונות פייסבוק של גולשים מישראל.

בכדי לבדוק אם גם הסיסמה של חשבון הפייסבוק שלכם נפרצה, לחצו על הקישור : http://pastebin.com/711N46Xt, במידה והמייל והסיסמה שלכם מופיעים שם, יש לשנות במהירות את הסיסמה ולנקוט באמצעי בטיחות בכדי שלא יפרצו לכם לחשבון.

עד כה, נפרצו מספר אתרי אינטנרט ינהם האתר של שלום חנוך, חבר הכנסת יוסי יונה, האתר של הדג נחש, עברי לידר ולוקאץ' ועוד ארגונים. בנוסף נפרצו גם עשרות חשבונות פייסבוק וחשבונות מייל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך