מאות הגיעו ללוויה של גיא שטיינפאייר ז"ל

יומיים לאחר מותו הטראגי מהתחשמלות של הנער גיא שטיינפאייר - הלוויתו נערכה היום בבית העלמין באשדוד

הבוקר הובא למנוחות הנער גיא שטיינפאייר בן ה- 16 שנהרג לפני יומיים מהתחשמלות לאחר שנגע ככל הנראה בכבל חשוף על גג בניין בן 20 קומות ברחוב אקסדוס במרינה, כוחות ההצלה שהגיעו למקום ניסו לבצע בו פעולות החייאה ממושכות אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

הלוויתו של גיא יצאה מבית העלמין באשדוד כאשר במקום נכחו 500 בני משפחה, חברים ותושבים רבים שבאו לחלוק כבוד אחרון לגיא ז"ל, במהלך הלוויה ספד קרוב משפחה לנער הצעיר שנהרג בטרם עת בזמן שבני משפחתו וחבריו הקרובים מיררו בבכי על האובדן הקשה.

גיא שטיינפאייר ז"ל היה בן הזקונים למשפחה שעלתה מאוקראינה לפני שנים רבות, הוא למד בבית הספר היסודי מגינים ולאחר מכן למד במקיף א', מותו הטראגי השאיר את חבריו המומים וכואבים שנפרדו ממנו ברשתות החבריות בפוסטים כואבים "הילד עם הלב הגדול והנשמה הכי גדולה בעולם, הילד שתמיד בא לעזרה כשצריך והילד שאני הייתי מחובר, ז"ל אני יתגעגע אלייך אח קטן" נפרד ממנו אחד מחבריו.

מותו הטראגי עורר סימני שאלה רבים, ומקורב למשפחה דרש לדעת מה הוביל למותו של גיא: "זו משפחה צנועה וטובה, דאגו לו נורא. זה אסון. מישהו חייב לענות, לתת תשובות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך