בשורה טובה: המדוזות עוזבות את החופים

בשורה טובה למתרחצים: המדוזות נוטשות לאט לאט את חופי ישראל • גל החום מגיע היום לשיאו ורק מחר תורגש הקלה
בשורה טובה: המדוזות עוזבות את החופים

לאחר תקופה ארוכה שהמדוזות השתלטו על חופי ישראל והרחיקו את המתרחצים, מגיעה בשורה טובה מהמכון לחקר ימים ואגמים ומסתמן שאנחנו צפויים לראות פחות ופחות את חיות הג'לי המרגיזות. בדיווח שהגיע אמש (שני) נודע כי יש צמצום משמעותי בנחיל המדוזות חופי ישראל. לפי הדיווח, לאורך החופים ישנם עשרות בודדות של מדוזות (מהמין חוטית נודדת) ובנוסף – הדיווחים על צריבות ומים צורבים קטנו. זאת ועוד, פרטים ממינים אחרים כמו כוכבנית ופילוריזה נקודה, נראים יותר במים אולם הבשורות הטובות הן כי מינים אלה אינם צורבים.

נחיל הקיץ של החוטית הנודדת הגיע לחופי ישראל לפני כחודש, הנחילים אשר מנו אלפי פריטים שנצפו ברוב חופי הארץ, אך נראה שעונת המדוזות הצורבות תהיה קצרה מהרגיל.

לגבי גל החום השורר ברחבי הארץ יימשך גם בימים הקרובים, והיום (שלישי) יהיה חם מהרגיל עד שרבי ברוב אזורי הארץ, כשבמישור החוף יהיה הביל. ביום רביעי תחול ירידה קלה בטמפרטורות, ותורגש הקלה מסוימת בעומסי החום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך