מחריד: קראה את ההודעה על מות בעלה בוואטסאפ

טרגדיה קשה התרחשה בתחילת השבוע עם מותו של איש החסד אבי טובול ז"ל שהתנדב במשך שנים ארוכות בגופי ההצלה בעיר, אלא שהבוקר מתברר כי חוסר זהירות של שימוש באפליקצית הוואטסאפ כמעט גרמה לאסון נוסף במשפחה
טרגדיה: מתנדב 'איחוד הצלה' נפטר לאחר מחלה

לא נתפס – במוצאי שבת האחרון נפטר מתנדב 'איחוד הצלה' אבי טובול כשהוא בן 38 בלבד, לאחר שסבל בשנה האחרונה מהמחלה הקשה, אבי ז"ל הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

הבוקר נודע לאתר 'אשדוד אונליין' כי על מותו של אבי ז"ל קראה אשתו בוואטסאפ בזמן שהאדם שהיה אמור לבשר לה את הבשורה המרה עמד מחוץ לדלת הבית, ולאחר שנדהמה וזעקה הבין זה שהיה אמור לבשר לה שנודע לה בדרך אחרת וכואבת.

הדרך הכואבת בה גילתה האישה על מותו של בעלה זעזעה רבים, וחבריו של אבי ז"ל כתבו ע"כ ברשתות החברתיות. אחד מהם כתב כך "הוואטסאפ הוא כלי, בדרך כלל אנחנו משתמשים בו לדברים טובים, אבל ממש עכשיו שמעתי שאישתו קיבלה את הבשורה דרך הוואטסאפ. בני המשפחה שהיו בבית החולים לא ענו לה לטלפון, כי לא רצו לבשר דבר כזה דרך טלפון, ועד שהגיע זה שנשלח לבשר, היא כבר ראתה את זה בוואטסאפ והחלה לצעוק מההלם הגדול. כמה צריך להיזהר, לא נצליח להחזיר את הגלגל והזמן, ולא את הנעשה, אבל נוכל להפיק לקחים, ולהשתדל שלא תצא תקלה תחת ידינו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך