ניצחו את קטמון 0:2, פגישה מכרעת עם סזאר

מ.ס אשדוד גברה 0:2 על קטמון מהלאומית במחק הכנה ראשון לעונה. כבש גדי קינדה שגם בישל את השני לדין דוד. פגישה מכרעת עם ז'וליו סזאר לגבי החתמתו בקבוצה.
ממתין למסירה

מ.ס אשדוד פתחה את ההכנות לליגה ברגל ימין. הקבוצה גברה 0:2 על הפועל קטמון מהליגה הלאומית, בשני, משערים של גדי קינדה ודין דוד.

קינדה שבלט בשליש הראשון כבש בדקה ה-25 בשער יפייפה, ב"צ'יפ" מעל השוער של קטמון. 3 דקות אח"כ השאיר קינדה את דין דוד מול השוער והאחרון עשה מזה 0:2. בשני השלישים האחרים החליף רוני אוואט, שניהל את המשחק, שחקנים רבים, אבל השליטה נותרה של אשדוד וגם התוצאה.

מיד בתום המשחק אמורה הייתה להיערך פגישה מכרעת עם ז'וליו סזאר. סזאר שרצה לקבל תשובה על העונה הבאה, הגיע למשחק עם סוכנו איתן מזרחי. אם יוחלט להחתימו יהיה שחקן הרכש החמישי של אשדוד והברזילאי הרביעי שלה. ז'יל פראביה גם הוא ברזילאי ממשיך להיבחן.

דין דוד וגדי קינדה – הכובשים במשחק

בנושא המאמן הרי שעדיין יש מי שמקווה שעמיר תורג'מן יגיע. נראה כי מי שעושה בעיות היא לא רק קבוצתו בית"ר ת"א רמלה, אלא מכבי ת"א, שהיא בעצם מעסיקתו הישירה של תורג'מן, שכן בית"ר ת"א רמלה, היא קבוצת "הבת" שלה. בחמישי תצא אשדוד למחנה אימונים בסלובניה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך