טפירו: "התחלתי תהליך שחשבתי שיימשך 3 שנים"

מאיר טפירו מאמנה לשעבר של מכבי אשדוד באר טוביה, מדבר לראשונה בראיון בלעדי לאתר ״אשדוד אונליין״, מאז מונה במקומו בראד גרינברג. טפירו: ״קבוצה כמו אשדוד צריכה לחשוב מחוץ לקופסא, חבל שזה נגמר לאחר השנה הראשונה״. בן אלטיט חתם בגליל.
טפירו
הוראות שהביאו ניצחון. טפירו (צילום: לירון מולדובן. באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

מאיר טפירו מאמנה לשעבר של מכבי אשדוד/ באר טוביה, לא הסכים לדבר מאז מונה במקומו בראד גרינברג, למאמן הקבוצה.

טפירו שעל פי התכנון אמור היה לאמן 3 עונות ואימן למעשה עונה אחת, התייחס בדבריו כיצד ראה את הקבוצה תחת הדרכתו בטווח הארוך. אומנם טפירו אומר כי הוא מתקדם הלאה, אבל ניתן להבין מדבריו כי הוא מאוכזב שהכל נעצר לאחר עונה אחת.

טפירו: ״התחלתי תהליך שחשבתי שימשך שלוש שנים כמו החוזה שהיה לי, התהליך היה לקחת שחקנים צעירים פוטנציאליים שיכולים להיות שחקנים דומיננטיים בכדורסל הישראלי ,לקחתי חברה בני עשרים ואחת שתיים כדי להמשיך איתם עוד שנתיים באשדוד ולהרוויח מההשקעה שהשקעתי בהם בשנים הבאות.

המטרה הייתה גם להביא שחקנים מהנוער של אשדוד ולקדם אותם, מה שבעיניי הוא דבר חשוב לקהילה של העיר אשדוד. הבניה שראיתי ורציתי לעשות היתה לטווח ארוך זה היה חשוב לקבוצה כמו אשדוד ביחוד שאשדוד לא יכולה להיתחרות בכסף של הקבוצות האחרות, ולראיה קיבלתי כל הקיץ מהשחקנים הישראלים הצעירים והמבטיחים ביותר מסרים שהם רוצים לבוא לקבוצה.

קבוצה כמו מכבי אשדוד צריכה לחשוב מחוץ לקופסא וזה מה שניסיתי לעשות וחבל שזה נפסק אחרי השנה הראשונה. אני רוצה להודות לאנשים באשדוד על ההזדמנות שניתנה לי זה לא ברור מאליו תודה ליורם אסרף ולראש העיר דוקטור יחיאל לסרי על ההזדמנות.

אני מאחל לאשדוד בהצלחה ולי למצוא את האתגר הבא תודה לאוהדים ולעיר אשדוד שמאוד התחברתי אליה״.

בנושא אחר, עוד שחקן מהעונה שעברה עזב. בן אלטיט סיכם בגליל עליון. ככל הנראה הוא חיכה לדעת מה עם טפירו וכשהבין שהוא לא יאמן, עזב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך