בנצי מושל סיכם במ.ס אשדוד לעוד שתי עונות

בנצי מושל, שחקנה של מ.ס אשדוד חתם ל-2 עונות נוספות בקבוצה. שחקן הבית שיכול לשחק בכמה תפקידים הוא החתמה חשובה לקבוצה. בקבוצה מחכים לתשובת הבדיקה בכף הרגל של דן ביטון.
בנצי מושל סיכם במ.ס אשדוד לעוד שתי עונות

בנצי מושל, שחקנה של מ.ס אשדוד, סיכם לעוד שתי עונות בקבוצה.

מושל ואשדוד רוצו את המשך ההתקשרות. לאחרונה היו חילוקי דעות לפני החתימה, אולם בסופו של דבר, היום, שני, הוידעו בקבוצה על החתמתו של השחקן בן ה-24.

המדובר בהחתמה מאוד חשובה, מאחר ומושל המהיר, יכול לשחק בכמה תפקידים ועשה זאת בעונות האחרונות, החל ממגן דרך קשר ואפילו חלוץ. ההחתמה הזו חשובה מאוד בעונה כל כך ארוכה ושחקן דוגמת מושל יכול לעזור מאוד. היום הוא כבר יוכל להיות באימון (17.00) בו ייערך משחק אימון מול קטמון, אבל לא בטוח שמושל ישותף, מאחר והחסיר אימונים.

בקבוצה מצפים לתשובת בדיקת ה-MRI  שעבר דן ביטון קשרה של הקבוצה בכף רגלו. רק אז ידעו את מצבו. התקווה מדבור בפציעה שמנוחה תספיק לה. ביטון אמור לצאת עם הקבוצה ביום חמישי למחנה האימונים בסלובניה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך