הנער שהתחשמל אתמול למוות: גיא שטיינפאייר

גיא שטיינפאייר ז"ל הוא הנער שהתחשמל למוות אתמול בגג בניין מגורים במרינה • הלוויתו תתקיים מחר בשעה 11:00 • חבריו ספדו לו: "ז"ל אני יתגעגע אלייך אח קטן"
הנער שהתחשמל אתמול למוות: גיא שטיינפאייר

הותר לפרסום שמו של הנער שהתחשמל אמש בגג בניין מגורים במרינה, שמו גיא שטיינפאייר בן 15 אשר למד במקיף א' באשדוד, בן זקונים למשפחה שעלתה מאוקראינה לפני שנים רבות.

מותו המפתיע השאיר את חבריו ובני משפחתו המומים וכואבים נוכח לכתו בטרם עת של חברם, רבים מהם בחרו להפרד ממנו ברשתות החבריות פייסבוק ואינסטגרם "הילד עם הלב הגדול והנשמה הכי גדולה בעולם, הילד שתמיד בא לעזרה כשצריך והילד שאני הייתי מחובר, ז"ל אני יתגעגע אלייך אח קטן" כתב אחד מהם, חבר אחר רשם: "חבר אחר רשם: "אני לא מאמין שהוא איננו ולא נראה אותו יותר, תמיד נזכור אותך ולא נשכח אח יקר".

הלוויתו תתקיים מחר בבית העלמין של אשדוד בשעה 11:00, יהי זכרו ברוך.

כזכור אמש התקבל דיווח על נער שהתחשמל ונותר ללא הכרה בגג בניין מגורים במרינה, למקום הוזעקו כוחות הצלה אשר ביצעו בו נסיונות החייאה, אך למרבה הצער הפרדמיקים נאלצו לקבוע את מותו של הנער. על פי ההערכות הגיעו לשם גיא וחבריו בכדי לצלם את הנוף ובשלב מסויים נגע גיא בעמוד חשמל והתחשמל. אותו גג בניין מגורים במרינה, ידוע בתור מקום מפגש של בני נוער וזכה לשם "הגג", בעקבות המקרה הטראגי המשטרה החלה בחקירה מיידית של האירוע שהוביל למותו של גיא.

גג הבניין – צילום: דוברות איחוד והצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך