פתחו ברגל ימין: אשדוד הביסה את רמלה ב-23 נקודות

מכבי "בן" בנות אשדוד הביסה את אליצור רמלה 58-81 במשחק הראשון בגמר ליגת העל לנשים, בדרך לשמור על תואר האליפות

השחקניות של אלי רבי פתחו ברגל ימין את סדרת גמר ליגת העל לנשים, בקרב על האליפות. אשדוד עלתה ליתרון של 0-1 בסדרה של חמישה משחקים, מול היריבה המיתולוגית אליצור רמלה, 58-81. אשדוד הציגה משחק יוצא מן הכלל, והייתה עדיפה לאורך כל שלבי המשחק מול האורחות המבוהלות.

אחרי רבע ראשון שקול, השחקניות של אלי רבי העבירו הילוך והזכירו את היכולת שאפיינה אותן עד החודש האחרון. האלופה דהרה ליתרון דו ספרתי מבטיח ברבע השני, עליו שמרה עד סיום הרבע השלישי. ברבע האחרון הגיע הנוק-אאוט, כאשר ההפסד הפך לתבוסה כואבת עבור רמלה. ההבדל המשמעותי במשחק הגיע בגלל התרומה של השחקניות הזרות. בעוד טיפאני ג'קסון, אשלי האוטס, קמיל ליטל ואלישיה קלארק קלעו בדאבל פיגרס, עדן ענבר קיבל תרומה סבירה מדניאל מקריי, שהתעוררה רק ברבע השלישי, ו-11 נק' ממונטגומרי. דווקא אייז'ה ג'ונס, שחקנית מפתח מבחינת רמלה, הציגה יכולת מאכזבת.

זו סדרת הגמר החמישית ברציפות בליגת הנשים, שבה אשדוד ורמלה נפגשות לקרב ראש בראש על הצלחת. עד כה, תמיד זו שניצחה במשחק הראשון לקחה גם את הסדרה כולה. כך שעבור אלי רבי מדובר בנתון בהחלט מעודד. "בדרך כלל סטטיסטיקות נועדות כדי להישבר", אמר רבי, שינסה בימים הקרובים להוריד את השחקניות לקרקע, "אני שמח שאנחנו מובילים 0:1, אבל אני לא חוגג לפני שזה נגמר. אנחנו חושבים רק על המשחק השני, זו כרגע המטרה שלנו. המשחק היום היה חד צדדי, אבל זה לא יהיה ככה בהמשך. ניסע לרמלה במטרה לקחת ניצחון, אך זה לא יהיה פשוט. אני מרוצה מהניצחון ומהדרך, מקווה שנמשיך ככה".

בלטו במכבי בנות אשדוד: טיפאני ג'קסון 22 נקודות ו-12 ריבאונדים, אשלי האוטס 17 , קמיל ליטל 14, שי דורון 12 נקודות, אלישיה קלארק 11, לייני סלווין 3, דניאל דיאמנט 2 נקודות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך