אסון: נער התחשמל למוות על גג בניין מגורים

כוחות ההצלה באשדוד הוזעקו לרחוב אקסודוס בעיר לאחר דיווח על ילד במצב אנוש שנמצא על גג בניין, לאחר נסיונות החייאה כוחות הרפואה נאלצו להכריז על מותו
גג הבניין - צילום: דוברות איחוד והצלה

לפני זמן קצר התקבל דיווח על נער כבן 16 אשר איבד את ההכרה על גג בניין ברחוב אקסודוס במרינה, צוותים של מד"א ואיחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ראשוני ואף בוצעו נסיונות החייאה אך למרבה הצער כוחות ההצלה במקום הכריזו על מותו של הנער. ככל הנראה הנער מת כתוצאה מהתחשמלות.

אבי עמר חובש רפואת חירום ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום כאיש רפואה ראשון הדריכו אותי האזרחים לטפס לעבר גג הבניין שם לדבריהם הנער התחשמל. עליתי למקום וראיתי את הנער ללא הכרה וללא דופק ונשימה התחלתי בביצוע פעולות החייאה תוך כדי שהצטרפו אלי חובשים נוספים שגרים בסמיכות למקום. למרבה הצער בתום מאמצי ההחייאה נקבע מותו בזירת האירוע ונסיבות האירוע בבדיקה".

פראמדיק מד"א שמוליק הרטמן סיפר: עלינו לגג בניין בן 20 קומות, ראינו על הגג נער כבן 16 שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם סימני התחשמלות על גופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמה וטיפול תרופתי ולאחר מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

צילום: דוברות איחוד והצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך