מורים תקפו ילדים בבית ספר חרדי – ולא יישלחו לכלא

לפני כשנה לערך התפוצצה פרשה שזיעזעה את הציבור, והוגש כתב אישום נגד שישה מורים בתלמוד תורה בתל-אביב, 5 מהם הורשעו היום, כל אחד לפי חלקו בעבירות תקיפה ותקיפה הגורמת חבלה של ממש. נטען כי ביצעו מעשי אלימות פיזית ונפשית בתלמידים מ2006 עד 2011.

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום את דינם של 5 מורים (2 מהם תושבי אשדוד) שהורשעו בתקיפתם של 22 תלמידים בני 3 עד 10 במשך שש שנים במוסד תורני בתל אביב, הם ירצו עבודות שירות או עבודות לתועלת הציבור וקנס כספי, העונש הגיע בעקבות עסקת טיעון בינם לבין פרקליטות המחוז. בין האישומים שבהן הורשעו המורים, כל אחד לפי החלק שלו, הכאת תלמידים עם סרגל, סטירות וצביטות.

על ישראל חיים שפירא נגזרו ארבעה חודשי מאסר שיומרו בעבודות שירות ופיצוי של 10,000 ש"ח. על חיים פישגרונד נגזרו 250 שעות לציבור. על משה הירש נגזרו ארבעה חודשי מאסר שיומרו בעבודות שירות. על מנחם אלברשטיין נגזרו 400 שעות לציבור ופיצוי כספי. על אברהם פנחס דייטש נגזרו 5 חודשי מאסר שיומרו בעבורות שירות ופיצוי כספי.

הפרקליטות העדיפה להגיע להסדר טיעון היות ומדובר בעבירות ישנות והנאשמים יכלו להעלות במשפט את טענת ההתיישנות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך