במ.ס רוצים למנות מאמן עד היציאה בחמישי למחנה

במ.ס אשדוד רוצים למנות מאמן במקום רן בן שמעון שעזב לקפריסין. בחמישי תצא הקבוצה למחנה. יש מספר מועמדים, בכל מקרה אם זה לא יצלח עד חמישי אוואט ייצא כמאמן. אולי יצרפו את מזרחי. בשני (17.00, הי"א), משחק אימון מול קטמון.
אוואט
אוואט. (טל.אקוקה)

במ.ס אשדוד ממשיכים להתעסק בעניין מאמן הקבוצה. כזכור רן בן שמעון עזב בסוף השבוע הקודם לתפקיד מאמן נבחרת קפריסין ובקבוצה מחפשים לו מחליף.

המאמן המועדף היה עמיר תורג'מן מבית"ר ת"א רמלה, אבל נראה כי קבוצתו אינה משחררת אותו. גם אלי גוטמן לא ממהר להחזיר תשובה ולא בטוח אם הוא רוצה לאמן או רוצה לחכות להצעה בחו"ל. אם כי גוטמן הוא בהחלט שם שאם יסכים יומנה לתפקיד. גם גוטמן עצמו יועד שבקבוצה כמו אשדוד הוא יכול לעשות את הקאמבק שלו לכדורגל הישראלי, בצורה הכי טובה ובלי הלחץ מסביב.

שם אחר שפורסם הוא בני בן זקן. בן זקן מאמן מוכשר אבל מדובר במאמן צעיר שאם יתנו לו את התפקיד, מדוע לא לתת לרוני אוואט, עוזר המאמן שהוא גם זה שמעביר כרגע את האימונים. בקבוצה ייצאו בחמישי למחנה בסלובניה ולכן יעדיפו לסגור את עניין המאמן.

אם לא יצליחו לסגור עד אז, מי שייצא הוא רוני אוואט, כמאמן הקבוצה במחנה. ייתכן שאם יוחלט למנות אח"כ, המאמן יגיע למחנה. ייתכן שיבקשו מיוסי מזרחי, מנהל קבוצת הנוער להצטרף. שמותר בים נזרקים לאוויר, כמו דרור קשטן ואלי כהן, אבל באשדוד רוצים מאמן שיתאים ויתאקלם מהר לפני העונה.

בינתיים הזרים ממשיכים להבחן. ז'וליו סזאר שאמור היה לחתום בקבוצה לפי רצונו של בן שמעון ולא להיבחן רוצה תשובה. יתר הנבחנים מחכים. בכל מקרה מחר (שני) ייערך משחק אימון מול קטמון בי"א (17.00) ולאחריו ייתכן ויהיו כבר תשובות, או לפחות חלק מהן.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך