שיפור במצבו של הנער שנפצע קשה בלוויית הרב וואזנר

ישראל דואני נפצע קשה בזמן הלווייתו של רבי שמואל הלוי וואזנר זצ"ל. "יש הרבה אנשים טובים באשדוד, ואני מבקש שימשיכו להתפלל להחלמתו של ישראל מאיר בן רוזה", אומר אביו אברהם

ישראל מאיר דואני, בן 15 וחצי, נפצע קשה בזמן הלווייתו של רבי שמואל הלוי וואזנר זצ"ל, המכונה "פוסק הדור". הרב נחשב לאחד הפוסקים החשובים ביותר בקרב הציבור החסידי וכן בציבור החרדי, ואלפים רבים הגיעו להשתתף בהלווייתו שהתקיימה בליל יום ראשון, מספר שעות לאחר צאת השבת.

הדוחק העצום עם יציאת מיטתו של מרן פוסק הדור הגאון  מהיכל ישיבת 'חכמי לובלין' ברחוב דסלר בבני ברק, הביאה למותו של האברך הרב מרדכי גלבר ז"ל, בן 27 מאלעד, שנמחץ למוות במדרגות הישיבה, לשלושה פצועים קשה, ביניהם ישראל, ולעוד עשרות פצועים קל.

אביו אברהם סיפר ל"אשדוד אונליין" כי מצבו של בנו הולך ומשתפר. היום (יום שני) בשעות הצהריים החל ישראל לנשום בעצמו ללא עזרת מכונת הנשמה, והוא נמצא בשלבי התעוררות. "הוא מגיב, ויש שיפור שילך ויגדל בעזרת השם, ויהיה טוב", אומר אברהם. "אנשי ההצלה שהגיעו אליו עשו את העבודה, לא עזבו אותו וטיפלו בו".

אל בית החולים שיבא תל השומר שם מאושפז ישראל הגיעו רבנים רבים ביניהם רבי חיים מאיר וואזנר, בנו וממשיך דרכו של הגר"ש וואזנר ז"ל,  הרב יעקב שטרן וכן האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא, שישראל לומד בישיבתו. "לצד רבנים רבים שהגיעו לעודד אותנו, מגיע גם ציבור גדול לתמוך. ארגוני הצלה וצדקה דואגים לנו. שימי גשייד מ'רחשי לב' דאג לנו לחדר, גם ארגון הצלה ועזר מציון התגייסו לעזור לנו, בני המשפחה, שנמצאים לצידו. יש הרבה אנשים טובים באשדוד, ואני מבקש שימשיכו להתפלל להחלמתו של ישראל מאיר בן רוזה", אומר אברהם.

בבית החולים בלינסון בפתח תקווה מאושפזים במצב קשה מאוד במחלקת טיפול נמרץ יצחק סמט בן ה-18 מחסידות תולדות אהרן שהתארס אך ורק לפני חודש, ותומר אלקובי בן 36, נשוי ואב לילדה קטנה בת שנה.

המשטרה שפתחה בחקירה על הנסיבות שהובילו לאסון בהלוויה, הגיעה לתשאל גם את אברהם. הוא ממעט לספר על הרגעים הקשים הללו ואומר: "אני משאיר למשטרה את כל הדיבור".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך