קנס של 10.6 מיליון שקלים לבית הזיקוק

פז נפט מודיעה שהמשרד להגנת הסביבה החליט להטיל את העיצום הכספי בגין הפרה לכאורה של התנאים להזרמת השפכים מ-2013, אך הפחית ב-45% את סכום הקנס המקורי
קנס של 10.6 מיליון שקלים לבית הזיקוק

 פז נפט מודיעה לבורסה כי ביום חמישי האחרון התקבלה במשרדי פז בית זיקוק אשדוד ("פז"א", חברת בת בבעלותה המלאה) החלטה של המשרד להגנת הסביבה להטיל על פז"א עיצום כספי בסך של כ-10.6 מיליוני ש"ח, בשל הפרה לכאורה של תנאים בהיתר להזרמת שפכים לים בשנת 2013.
 
יצוין, כי בעקבות טענות פז"א במסגרת זכות הטיעון, סכום העיצום הכספי המקורי הופחת בכ-45%. כמו כן, במסגרת הדוחות הכספיים לשנת 2016, פז"א ביצעה הפרשה על רוב סכום העיצום. מפז"א נמסר כי החברה לומדת את החלטת המשרד ואת אפשרויות הפעולה העומדות לרשותה על פי דין.

ההחלטה באה בעקבות תלונות רבות על זיהום הים באזור חופי אשדוד, חברת פז הייתה באותם שנים מעבירה שפכים לים התיכון, אך לאחר קבלת ההחלטה בעיריית אשדוד ובמשרדי הממשלה, נפסק כי תופסק העברת מי שפכים לחופי אשדוד והסביבה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך