58 דקות לביטון במשחק אימון של סלטיק

התקשורת בסקוטלנד מדבר על פיחות במעמדו בסלטיק. אבל ביטון שיחק אתמול 58 דקות בניצחון הגדול 0:9 על שמרוק רוברס בדאבלין. אז יהיה לנו דרבי ישראלי/אשדודי עם אופיר מרציאנו?
מחזיקים בגביע

ניר ביטון, שחקנה של סלטיק ולשעבר מ.ס אשדוד שיחק אתמול 58 דקות בניצחון הגדול על  0:9 על שמרוק רוברס בדאבלין, במשחק אימון של קבוצתו.

כלי התקשורת בסלטיק מדווחים כי חל פיחות במעמדו, אבל כמו שזה נראה הוא משחק. אומנם צריך לחכו לראות מה יתפתח בהמשך, אבל אסור למהר לבר על עתידו. אגב לביטון היו הצעות מאנגליה במהלך העונה שעברה, אבל בסלטיק יסרבו לשחררו. לשחקן חוזה עד 2020, באלופת סקוטלנד.

הפיחות במעמדו של ביטון חל כאשר הגיע המאמן ברנדון רוג'רס ומאז ביטון איבד את מקומו בהרכב. ביטון היה מהשחקנים הבולטים בקישור של סלטיק ומהגורמים לאליפות שלה בעונה שעברה. אגב אם ביטון יישאר בלסטיק, צפוי לנו "דרבי" ישראלי/אשדודי כשסלטיק תשחק מול היברניאן קבוצתו של השוער אופיר מרציאנו, לאחר שזו עלתה לליגה הראשונה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך