התפתחות מפתיעה בפרשת הכלב שנגרר תוך כדי נסיעה

התפתחות מפתיעה בפרשת הכלב שגררו אותו תוך כדי נסיעה, מסתבר כי אותו אדם אינו בעליו של הכלב והוא נלקח מהבעלים שלו כדי להפטר ממנו, "האדם בסרטון מכיר אותנו ויודע כי חץ בבעלותינו ובכל זאת בחר להיפטר מחץ מבלי ליידע אותנו"
קשר את כלבו לחלק האחורי של הרכב ונסע (וידאו)

אמש פרסמנו ב"אשדוד אונליין" סרטון שבו גורר אדם כבן -70 כלב בחלקו האחורי של הרכב תוך כדי נסיעה, האירוע המזעזע תועד והועלה לרשתות החברתיות ואף הגיע לטלויזיה, המשטרה עלתה על אותו אדם והוא נעצר לחקירה.

עם פרסום הסרטון, הסתבר שאותו אדם הוא לא בעליו של הכלב העונה לשם חץ, אלה אדם שהכיר את הכלב ומשפחתו ובגלל שהכלב הפריעו לו, הוא בחר להעלים ולהפטר ממנו בצורה אכזרית שכזאת, הבעלים שזיהו את כלבם בסרטון ניגשו מיד לכלביה העירונית והתאחדו שוב עם הכלב "חץ הוא כלב אוהב, הוא אינו פוגע באף אחד ובטח שלא נושך" סיכמה הבעלים ליבנת שמקה איצ'ה.

זהו הפוסט שהועלה לפייסבוק על ידי הבעלים האמיתיים של הכלב:

"לפני שאכתוב מה שיש לי לכתוב על האדם שעשה את זה, אציין שאני הבעלים של הכלב ושאיני נוהגת להעלות פוסטים.
כעת אספר את הסיפור כפי שהוא.
אנחנו גרים במושב שדה עוזיהו, הכלב אינו כלב שחי בבית אלא אצלנו בחצר ומסתובב במושב בצורה חופשית, חץ הוא כלב מחוסן ומטופל בצורה הטובה ביותר.
מסתבר שחץ שלנו הגיע למשק של האדם בסרטון ולטענת האדם בסרטון הפריע למשק בהתנהלות היומיומית.
אנחנו כבעלי הכלב לא ידענו שחץ הפריע לו, כמובן שאם היינו יודעים היינו מטפלים בנושא ומגיעים לקחת את חץ שלנו, אבל הוא בחר להתנהל בצורה מכוערת וחסרת רחמים ולהיפטר מחץ. חשוב לציין, שהאדם בסרטון מכיר אותנו ויודע כי חץ בבעלותינו ובכל זאת בחר להיפטר מחץ מבלי ליידע אותנו.
הבוקר קמנו לסרטון המזעזע שרץ ברשת וישר זיהיתי שזהו חץ.. כמובן שמיד הלכתי לכלביה להחזיר אותו הביתה. כרגע חץ בסדר! נמצא איתי בבית, בבית אוהב.
חץ הוא כלב אוהב, הוא אינו פוגע באף אחד ובטח שלא נושך, הטענות כי הוא פחד מהכלב שיקריות! אם הכלב נושך איך הוא הצליח לקשור אותו בצורה כזו?
ובנימה זו, שבת שלום לכולם ושלא נראה עוד התעללויות כאלה באף נפש חיה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך