מחכים לתורג׳מן וגוטמן עשויים לבקש ממזרחי

במ.ס אשדוד מחכים לשחרורו של עמיר תורג׳מן מבית״ר ת״א רמלה, בכדי שיקבל את תפקיד המאמן או להחלטת גוטמן. יתכן שיוסי מזרחי יתבקש לקבל את התפקיד. בני בן זקן הוא שם נוסף על פי פרסומים שונים. בינתיים את האימונים מעביר אוואט.
מאמן על המגרש

במ.ס אשדוד ממשיכים להתעסק בעניין המאמן, לאחר עזיבתו של רן בן שמעון מאמן הקבוצה את התפקיד לטובת אימון נבחרת קפריסין.

המועדפים כרגע הם אלי גוטמן ועמיר תורג'מן, מאמנה של בית״ר ת״א רמלה ועוזר מאמן הנבחרת ובעצמו שחקן עבר מוערך של מ.ס, שבאשדוד מחכים לאישור קבוצתו לשיחרורו.

לגבי גוטמן שמוערך מאוד באשדוד, הרי שהוא כנראה בודק אופציה בחו״ל, אבל ההצעה עשויה לקרוץ לו, שכן זוהי חזרה לכדורגל הישראלי, לאחר עונה לא פשוטה בהפועל ת״א.

אם העניין יתעכב יבקשו באשדוד מיוסי מזרחי לקחת על עצמו את התפקיד. מקורבים למאמן הותיק סיפרו כי הוא מעדיף את תפקיד מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער. אבל נראה כי אם יתבקש, לא יוכל מזרחי לסרב.

בינתיים אין החלטות לגבי שחקנים נבחנים ישראלים מסיימי נוער וזרים. מחכים למאמן הבא שיחליט. על פי פרסומים שונים גם בני בן זקן הוא שם של מועמד, אבל ללא ספק אם תורג'מן או גוטמן לא יגיעו. ניסיונו של מזרחי עדיף.

בינתיים מעביר את האימונים עוזר המאמן רוני אוואט אשר אימן בעבר את הקבוצה וגם הוא הוזכר כמי שיכול לקבלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך