צילומים לקמפיין חופיקס עם האנדלוסית אשדוד

היום צולמה הפרסומת של מיזם חופיקס, כשהשנה התגייסה למיזם התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד. נגני התזמורת יגיעו לחוף אורנים וינגנו צלילים אנדלוסיים באווירה ים תיכונית, בחופה היפה של אשדוד
צילומים לקמפיין חופיקס עם האנדלוסית אשדוד

במסגרת צילומי הקמפיין למיזם חופיקס, שפועל בשבעת החופים המוכרזים בעיר, החליטו בתזמורת להתגייס ולסייע בקידומו ולהוביל את הקמפיין הפרסומי השנה .

מיזם חופיקס פועל באשדוד כבר 4 שנים ביוזמתו ובהובלתו של ראש העיר, דר' יחיאל לסרי. בכל שנה עיריית אשדוד יוצרת סרטון שזוכה לחשיפה עצומה ברשת, כשבשנה שעברה הסרטון זכה לחשיפה גדולה מאוד (כ- 500 אלף צפיות!).

בשנת 2015 זכה סרטון נוסף של חופיקס במקום הראשון בתחרות כוכב העיר של איגוד דוברי הרשויות המקומיות. גם השנה מבטיחים ליצור סרטון מיוחד ביותר, שיכלול גם 15 בני נוער .

עיריית אשדוד : "כולם מתגייסים ומתנדבים לקידום פרוייקט חופיקס. אנו שמחים שהתזמורת האנדלוסית הישראלית, זוכת פרס ישראל נרתמה גם היא. בעקבות הצלחתו של הפרוייקט, הפכה אשדוד להיות עיר מודל לערים נוספות בישראל, שינסו השנה לראשונה להפעיל את המיזם בחופיהן.

נציין שאת הקמפיין יצרו עוזרו ודוברו של ראש העיר שמואל דוד ביחד עם הצלם והעורך האשדודי מייק אדרי, בסיועם ובתמיכתם כל אגפי העירייה ששותפים לפרויקט.

שמוליק נהון, מנהל ההפקה של התזמורת האנדלוסית :
"אנחנו שמחים וגאים לקחת חלק בקידום המיזם חופיקס. אנו מקווים שגם השנה רבים יגיעו לחופי אשדוד ליהנות מבילוי נגיש ואטרקטיבי. אחת הנקודות החשובות לכולנו היא להביא למודעות את השותפות של בני הנוער המתפעלים את הפרויקט ולקדם את הצלחתם של בני הנוער הנפלאים של עירינו.

לראשונה נקיים מופע של חצי שעה בחוף הים. כולנו מלאי אתגר והתרגשות לקראת ההופעה הייחודית, המעניינת ששונה מכל דבר אחר שנעשה באשדוד ומחוצה לה."
אני מזמין את תושבי אשדוד לבוא וליהנות!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך