שרת הספורט אירחה את "דולפיני אשדוד"

קבוצת "דולפיני אשדוד", אלופת המדינה ומחזיקת הגביע בקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה, הוזמנה ביום חמישי אל שרת הספורט, מירי רגב. הקבוצה הוזמנה בעיקר בגלל ההישג המצוין שלה בליגת האלופות שנערכה בסבילה, שם סיימה במקום השלישי וזכתה בארד. רגב הבטיחה סיוע וגם שתגיע לצפות בקבוצה בטורניר ליגת האלופות הקרוב במדריד.
שרת הספורט אירחה את "דולפיני אשדוד"

דולפיני אשדוד, דאבליסטית ליגת הקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה, ממשיכה לעשות כבוד לעיר אשדוד.

24 שעות לאחר שזכתה באליפות השלישית שלה ברציפות לאחר שניצחה 1:6 את "אולטראס ת"א" ובכך זכתה גם בדאבל וגם באליפות השישית שלה בסך הכל, הוזמנה הקבוצה אל שרת הספורט, מירי רגב.

הקבוצה הוזמנה למשרדי השרה בתל אביב, לא רק בגלל תאריה האחרונים, אלא גם בגלל ההישג היוצא דופן שלה בליגת האלופות בקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה, שנערך בסבילה ספרד, שם סיימה שלישית וזכתה במדליית הארד.

השרה שמעה סקירה על הקבוצה מיורם אסרף, מנכ"ל רשות הספורט העירונית וגם על הישגי הקבוצה. השרה רגב בירכה את "דולפיני אשדוד" והבטיחה לעזור בתקציב לליגת האלופות הבאה, במדריד. אבל הייתה עוד הפתעה. מסתבר כי השרה תהיה בדיוק בתאריכי טורניר ליגת האלופות במדריד והיא הודיעה כי תגיע לצפות במשחקי הקבוצה. יעקב אוליאל יו"ר הקבוצה והרוח החיה מאחוריה אמר לשרה כי הפעם המטרה היא מקומות 1-2.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך