הורשע לאחר שגנב 10 כרטיסי אשראי

גבר, שנקלע לחובות של מיליוני שקלים, הורשע כי ביצע באמצעות כרטיסי אשראי מזויפים עשרות רכישות בהיקף של אלפי שקלים בין היתר בבתי עסק בכפר סבא, רעננה ורמת השרון
אדם כבול
אילוסטרציה.

הנאשם (36) תושב העיר אשדוד יחל בימים הקרובים בריצוי ששה חודשי עבודות שירות שהוטלו עליו לאחר שהורשע בשורה ארוכה בעבירות הונאה בכרטיסי אשראי וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, כשביצע רכישות בכרטיסי אשראי מזויפים בבתי עסק בערי השרון והמרכז.

על פי כתב האישום המתוקן, במועדים ובאופן שאינם ידועים, בוצעה זליגת מספרי כרטיסי אשראי ממחשבי רשות חנויות בגדים מוכרת. פרטי הכרטיסים הועתקו על גבי 10 כרטיסי אשראי שונים של חברת דואר ישראל בכך שהוטבעו פרטי הכרטיסים על גבי הפס המגנטי של הכרטיסים המזויפים. כרטיסים אלו הגיעו לידיו של הנאשם.

על פי הנטען באישום הראשון, ב–6 ביולי אשתקד ביצע תושב אשדוד, תשע רכישות בכרטיסי האשראי בשמונה בתי עסק בכפר סבא וברעננה בסכום כולל של 7,095 שקל. כמו כן, הוא ניסה לבצע חמש עסקאות נוספות בשלושה בתי עסק בשווי כולל של 4,006 שקל נוספים.

עוד נטען באישום השני כי ב–3 ביולי ביצע עשר רכישות בכרטיסי האשראי המזויפים בעשרה בתי עסק ברמת השרון, קיבוץ יקום, נתניה ותל אביב בסכום כולל של 6,150 שקל. כמו כן, ניסה לבצע שש עסקאות נוספות בשישה בתי עסק בסכום של 3,918 שקל.

החשוד, נתון בחובות בהיקף של מיליוני שקלים לשוק האפור. לדבריו, מגיל 21 החל להתמכר להימורים בלתי חוקיים, צבר חובות לעבריינים ולא הצליח לשנות מדרכיו, גם אחרי שהורשע בשתי הזדמנויות בעבירות הימורים שונות.

התביעה עמדה על חומרת מעשיו, ריבוי ההונאות ועברו הפלילי בתחום ההימורים. עוד עתרה למתחם ענישה שנע בין 8 ל -15 חודשי מאסר. מנגד, סנגורו, עו"ד ארז מושקוביץ', עתר לאמץ את המסלול הטיפולי תוך הסתפקות בהטלת עבודות שירות. הנאשם האשדודי עצמו הביע צער על מעשיו וטען שביצע אותם נוכח החובות אליהם נקלע.

לאחר בחינת מכלול השיקולים, החליטה השופטת ללכת לקראתו של הנאשם כשגזרה עליו שישה חודשי עבודות שירות, חמישה חודשי מאסר על תנאי, קנס בסך 5,000 שקל והעמדתו בצו פיקוח למשך שנה במהלכה הוא מחויב לשתף פעולה עם שירות מבחן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך