"דולפיני אשדוד" זכתה באליפות המדינה

קבוצת הקט רגל של ״דולפיני אשדוד״, זכתה באליפות המדינה בקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה, לאחר ניצחון 1:6 על אולטראס ת״א. אשדוד שזכתה לאחרונה גם בגביע המדינה היא הדאבליסטית בענף. זו האליפות השלישית שלה ברציפות והשישית בסך הכל. כבוד!
"דולפיני אשדוד" זכתה באליפות המדינה

קבלו את אלופת המדינה בקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה – קבוצת ״דולפיני אשדוד״.

ברביעי נערך משחק גמר הפיינל פור של ליגת הקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה באולם "אשלים" בראשל״צ, בין קבוצת "דולפיני אשדוד" לבין קבוצת "אולטרס ת"א",  לעיני 400 צופים. אשדוד הביסה בצורה חד צדדית את ת״א בתוצאה 6:1 וזכתה שוב בתואר.

בכלל אשדוד שולטת בענף. הקבוצה זכתה זה מכבר בגביע המדינה והיא כעת הדאבליסטית.

המשחק החל בשליטת אשדוד שלחצה על ת"א ובדקה השמינית כבש פרי איסקו את הראשון לאשדוד. הדולפינים המשיכו ללחוץ והגיעו למצבים ללא הפסקה, עד שחן ברגד חטף כדור מהגנת ת״א והעלה את קבוצתו  ליתרון 0:2.

ת״א חזרה לאחר דקה  למשחק כשכבשה שער מצמק. אשדוד זכתה בפנדל אך איסקו בעט לקורה ומיד אח״כ גם ת״א זכתה פנדל ושוער אשדוד עצר את הבעיטה. לאחר דקה שוב זכתה ת״א בפנדל ובהזדמנות להשוות, אבל בעיטת העונשין נבעטה אל מעל לשער.

במחצית השנייה ת״א המשיכה ללחוץ אך הגנת אשדוד עמדה יפה בלחץ ובדקה ה-30 אף העלתה את היתרון כשאיסקו כבש שער מדהים לחיבורים והעלה את אשדוד ל-1:3.

אשדוד ניצלה את המומנטום ובדקה ה-34 יגל בלטיטי כבש את השער הרביעי לאחר מבצע קבוצתי יפה. עברו רק  2 דקות וזה הפך לתבוסה. מייקל קדוש השתתף בחגיגה וכבש שער חמישי.

דקה לסיום יובל וורקנך חתם את התוצאה כשקבע 1:6 לאשדוד ונתן את האות לחגיגות האליפות השלישית ברציפות והשישית בסך הכל וכמובן גם הדאבל השני הרצוף של דולפיני אשדוד. במשחק נכח מנכ״ל רשות הספורט העירונית, יורם אסרף, שהגיע לכבד את האלופה החדשה/ישנה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך