בוטנקו ופרקש מאשדוד מצליחים בנבחרת ישראל לנוער בכדוריד

אולךגצ בוטנקו מאמנה החדש של קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד ושחקנה הצעיר אור פרקש מצליחים יחד עם נבחרת הנוער, אותה מאמן בוטנקו. הנבחרת עלתה מהמקום הראשון בבית ד', באליפות אירופה הפתוחה בשבדיה.
בוטנקו ופרקש מאשדוד מצליחים בנבחרת ישראל לנוער בכדוריד

הכדוריד באשדוד ממשיך להצליח

אולג בוטנקו ממאנה החדש של הפועל אשדוד בכדוריד ואור פרקש שחנה הצעיר, שעלה לבוגרים, מצליחים יד עם נבחרת הנוער בכדוריד. בוטנקו כמאמן, פרקש כשחקן.

נבחרת הנוער של ישראל , עם השניים, השיגה הישג גדול ובינלאומי כשגברה  על נבחרת פולין 24:30, באליפות אירופה הפתוחה בשבדיה, וסיימה במקום הראשון בבית ד', זאת אחרי הניצחון אמש על נבחרת הולנד והפסד ללוקסמבורג.

מדובר במשחק שחתם את שלב הבתים. (היום, רביעי, 15:15 שעון ישראל) מצפה לנבחרת שמודרכת כאמור על ידי אולג בוטנקו בצוותא עם אסף לוי ותשחק בקיץ הבא באליפות אירופה דרג א' לנוער, מפגש מול הנבחרת האיכותית בטורניר, המארחת שבדיה. זה יהיה המשחק הראשון מבין שניים כשבלילה הנבחרת תפגוש את את צ'כיה. ביום חמישי בבוקר מצפה לנבחרת משחק מול נורבגיה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך