אוואט העביר אימון גוטמן ותורג׳מן מועמדים

רן בן שמעון לא הגיע לאימון מ.ס אשדוד והוא עדיין בקפריסין. רוני אוואט העביר את האימון. אוואט: "אני תמיד פה עבור המועדון. כל מה שיחליט אקבל בברכה". פרסומים שגוטמן מועמד לאימון הקבוצה. שם נוסף תורג'מן.

רוני אוואט עוזר המאמן של מ.ס אשדוד העביר את אימון הבוקר במ.ס אשדוד. המאמן רן בן שמעון שמועמד לתפקיד מאמן נבחרת קפריסין, לא הגיע.

אוואט עצמו שהוא מועמד אוטומטי לאימון הקבוצה, אותה אימן בעונה שעברה לא רצה להתייחס למצב ורק הסכים להגיד: "אני תמיד פה בשביל מ.ס אשדוד כל מה שיוחלט אקבל בברכה". אגב בעונה שעברה אימן אוואט את אשדוד  לבדו ובצוותא עם יוסי מזרחי שכרגע משמש כמנהלה המקצועי של קבוצת הנוער.

אגב פרסומים העלו שם נוסף לאימון הקבוצה. המדובר באלי גוטמן שאימן בעונה שעברה את הפועל ת"א ונבחרת ישראל. גוטמן לא אימן בעונה שעברה. שם נוסף שעשוי לבוא אולי בחשבון הוא עמיר תורג׳מן, עוזר מאמן נבחרת ישראל.

בן שמעון מחכה לתשובת מ.ס אשדוד בנוגע לשחרורו לקפריסין. ייתכן כי מדובר בפיצוי הכספי שמעכב. בכל מקרה היום תתקבל ההחלטה. באשדוד כזכור אפשרו לבן שמעון לצאת לקפריסין לנסות לסכם את תנאיו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך