ד"ר יחיאל לסרי: "הצעירים בראש מעייני"

תוכנית הבינוי המלאה שצפויה ברובע ט"ו, בשטח שבבעלות מינהל מקרקעי ישראל. הבשורה: 100% מהדירות עבור זוגות צעירים וזכאי "מחיר למשתכן" - ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי התייחס לעניין ואמר: "העיריה תומכת בתוכנית מתחם הצעירים ברובע ט״ו ואין לי ספק שהתוכנית תאושר"
ד"ר לסרי מדבר
דואג לצעירים בעיר. ד"ר לסרי.

היום נחשפה לראשונה התוכנית בכנס שיתוף ציבור אשר נערך ביחד עם תושבי רובע ט"ו והביאה בשורה גדולה לעיר, כשהוכרז בין השאר כי 100% מהדירות יהיו עבור זוגות צעירים וזכאי "מחיר למשתכן".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי התייחס לעניין ואמר לאתר "אשדוד אונליין": ״אשדוד עוברת מהפכה בכל תחומי החיים כעיר חדשנית ופורצת דרך, וחשוב לי מאוד שצעירי העיר יהיו שותפים למהפכה הזו, וישארו כאן איתנו ויבנו את ביתם ליד הוריהם. הצעירים בראש מעייני ומתחם הצעירים ברובע ט״ו הוא רק הסנונית הראשונה עבורם, לקראת הסכם המסגרת עם 30,000 יח״ד חדשות עליו נחתום בחודש הבא"

עוד הוסיף כי: "העיריה תומכת בתוכנית מתחם הצעירים ברובע ט״ו ואין לי ספק שהתוכנית תאושר. ההתנגדות של תושבי הרובע מיותרת ואני מצפה מהם לגלות אחריות ולתמוך בתוכנית הזו עבור עתיד ילדיהם ביחד שאר עם ילדי אשדוד ״

כאמור במהלך הכנס הציג מ"מ ראש העיר גבריאל כנפו את עיקרי התוכנית אשר כוללים 100 אחוז יחידות דיור המותאמים לזוגות צעירים , חד הורים ומחיר למשתכן.בכך הפרויקט ברובע ט"ו הינו הגדול ביותר כיום באשדוד מבחינת היקף ההיצע לזוגות צעירים. אגף ההנדסה בעיריית אשדוד שקד על התוכנית במטרה לתת מענה תכנוני מקסימאלי לתוכנית אשר תיתן מענה לצרכי התושבים לא רק בפרויקט אל לכלל רובע טו. כחלק מהתוכנית שהוצגה ניתן לראות שלראשונה ברובע ט"ו ייבנה גם מרכז קהילתי (מתנ"ס).

סה"כ שטח התוכנית כ 63 דונם

50 אחוז שטחים ציבוריים .

6 כיתות גני ילדים.

1 בית ספר חדש.

עיבוי 2 בתי ספר ב6 כיתות כל אחד.

1 מתנ"ס

סה"כ מבני ציבור כ 9 דונם

מרכז מסחרי. (יעוד משולב מסחר ומעל מגורים) כ 16 דונם

כיכר עירונית כ 2.5 דונם

חניונים תת קרקעיים.

2 פארקים משחקים כ 18 דונם

מדינת ישראל,מנסה להלחם בהיצע הארצי בדירות וערים רבות כבר חתמו על הסכמי גג במטרה להגדיל את ההיצע ולתת פתרונות לכלל התושבים ששוכנים בשטחם. רק השבוע פורסם על-ידי משרד האוצר שלמעלה מ-36 אלף משקי בית! נרשמו להגרלת מחיר למשתכן ב- 24 ישובים במדינת ישראל ובערים רבות כדוגמת ראשון לציון ,הרצליה, נתניה וחיפה מרבית הנרשמים הינם בני המקום,קרי תושבי הערים.

בעיריית אשדוד , מציינים שע"פ הערכות גם כאן מרבית הנרשמים יהיו תושבי אשדוד שכן ע"פ הלמ"ס שביעות רצון התושבים ממקום מגוריהם הינו גבוה מאוד ובאשדוד הציון הינו מהגבוהים בישראל ! לכן חשוב שכולנו נמשיך לפעול במציאת פתרונות וכבר בעוד חודש לערך תחתום לראשונה עיריית אשדוד על הסכם גג שיכלול תוספת של 30 אלף דירות ובכך תגדיל את היצע הדירות גם לזוגות צעירים.

אשדוד, לא יכולה להישאר מאחור ולכן חשוב לנסות ולמצוא פתרונות לתושבי העיר בדיוק כפי שערים אחרות החלו כבר לעשות במטרה לסייע לתושבים ולפתח את העיר בתשתיות מתקדמות המהוות את קדמת הטכנולוגיה שיש כיום ובכך משפרות את איכות חיי התושבים, מציינים בעיריית אשדוד.

מ"מ ראש העיר עו"ד גבריאל כנפו :
היום הוצגה לציבור תוכנית רובע ט"ו,התוכנית היא רכיב אחד מתוכנית גדולה הכוללת כ-30 אלף יחידות הפרוסות ברובעים השונים בעיר אשדוד. הפרויקט ברובע ט"ו ייחודי בכך ש-50 אחוז משטחו יכלול 2 פארקים,בית ספר,גני ילדים,מרכז מסחרי ועוד.כמו כן ,יבוצע כביש רחב נוסף אשר יאפשר יציאה וכניסה נוספת לרובע. כאן המקום לציין, הקשבנו לתושבים ואכן נבחן את ההצעות שהוצעו במהלך הפגישה תוך שמירה גם על האינטרס של דור העתיד,הדור הצעיר של העיר אשדוד אשר שמח לשמוע על תוכניות המיועדות גם להם. מדובר באינטרס מקומי ולאומי .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך