חשד: ניסתה לשכור מתנקשת שתרעיל את הגרוש האשדודי

ישראלית שעברה להתגורר באוקלהומה ניסתה לשכור מתנקשת שירעיל את גרושהּ אשר מתגורר באשדוד, הגרוש: "אני בהלם"
חשד: ניסתה לשכור מתנקשת שתרעיל את הגרוש האשדודי

ישראלית שעברה להתגורר באוקלהומה ניסתה לשכור מתנקשת שירעיל את גרושהּ בישראל, היא נעצרה על ידי ה-FBI .

דניאל ליימן עברה לפני כמה שנים להתגוררר בעיר פונקה סיטי שבאוקלהומה. היא פרסמה מודעה באתר "קרייגסליסט" בו היא מחפשת שחקנית. כשהגיע השחקנית לביתה, היא נתנה לה שני בקבוקונים שהכילו רעל קטלני מסוג ריצין – ואיימה עליה כי אם לא ירעיל את גרושה – שניהם ימותו.

היא ביקשה ממנה לטוס לישראל ולתת לגרוש כוס קפה המכיל רעל, אותו ישתה הגרוש שלה – נהג מונית תושב העיר אשדוד, שאמור לאסוף אותה בשדה התעופה. על פי התכנית הזדונית שלה היא הנחתה אותה להציע לנהג את כוס הקפה המורעלת, והציעה לה כי יקבל סכום של אלף דולרים עבור הוצאות הטיסה. כמו כן היא ביקשה ממנה שלא לפתוח את החבילה ללא כפפות, והורתה לה לומר למאבטחים בנמל התעופה שהאבקה נועדה לגירוש רוחות רעות, ושהיא נושאת אותה בשל אמונתה הדתית.

הגרוש נהג מונית במקצועו המתגורר באשדוד, סיפר בהתייחסות ראשונה ל-ynet לסיפור: "לא ידעתי שהיא ניסתה לגרום למותי עם רעל", סיפר "קראו לי למשטרה והתרשמתי שהם לא יודעים בדיוק מה להגיד לי", תיאר הגרוש. "אמרו לי שמאיימים עליי, אבל לא ידעו להגיד לי במי מדובר. השוטרים אף אמרו שאבדוק את הרכב שלי כשאני נוסע בכביש, ושלא מנסים להתנגש בי ולפגוע בי".

טענות המשטרה תפסו את הבעל לשעבר בהפתעה גמורה: "לא הבנתי מה עובר להם בראש ושאולי הם התבלבלו ביני לבין מישהו אחר. אני אדם נקי, אני לא שייך לעולם של העבריינים ומעולם לא עשיתי שום דבר פלילי. הייתי בהלם וכל הסיטואציה הייתה הזויה עבורי"

"אני חושב שזה משוגע, צריך להיות בן אדם ממש מופרע כדי לרצות לעשות דבר כזה", אמר שכן של ליימן. "מדהים שדבר זה קורה בעיר בעיירה קטנה כמו שלנו". שכן אחר, מתקשה לדמיין שרעל כה קטלני היה במרחק כמה דלתות ממנו בלבד. "מעולם לא חשבתי שדבר כזה יכול לקרות פה, זה משוגע", אמר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך