קנית בית? חובה לקרוא!

תושבי אשדוד היקרים, במאמר זה נקבל פרטים מדוייקים על התקנת אינטרקום ותשתיות אינטרקום בכל הפרמטרים. קונים בית פרטי? זה מאמר חובה בשבילכם.

אינטרקום שפורפרת

זה החלק הכי חשוב, כאן צריך להיזהר היטב שלא יעבדו עלינו, כי בחלק הזה יש הרבה מאוד סוגי חברות, כאשר יש את המחירים הממש זולים, לעומת זאת קיימת קומבינה ישנה של מתקינים שנוטים לקחת הרבה כסף ולתת מוצרים פחות טובים.

חשוב מאוד לשים לב שאתם עובדים עם טכנאי אינטרקום מורשה עם תעודה וכזה שהתקין הרבה אינטרקומים בעבר. הסיבה היא שאינטרקום ה מוצר שמתקינים להרבה שנים ועלולות להיווצר הרבה מאוד תקלות שיכולות לעשות בעיות במערכת התקשורת של הבניין.

מוצר זה הוא מהוותיקים שבתחום התקשורת פנים לבית פרטי הבנוי משפורפרת פנים הבית לצורך פתיחה ודיבור ופנאל חיצינוי לצורך דיבור ושמע וספק כח 12V 1 אמפר בדרך כלל.

תשתיות לאינטרקום שפורפרת הם צינור אשר יונח בזמן בניית הבית ממשקוף השער עד למקום אשר נרצה למקם את השפורפרת בדרך כלל בכניסת הבית ולפעמים גם בפרוזדור קומה שניה.

רצוי לתאם עם מתקין השער והחשמלאי, על מנת להכניס את צינור האינטרקום לתוך המשקוף בזמן התקנת השער, כאשר ההתקנה תהיה יותר אסטטית בתאום מראש אם מתקין אינטרקום או טכנאי אינטרקום ותיק.

אינטרקום משולב קודן ופתיחה דרך טלפון

מערכת אינטרקום זו היא מערכת מבוקשת יחסית בסקטור של אינטרקום לבית פרטי היא אידאלית ביותר בגלל הצרכים האנושיים הרבים אשר מערכת זו מספקת. מערכת אינטרקום זו בנויה מפנאל חיצוני בדרך כלל מתכתי מוגן מים אשר בפנאל החיצוני ישולב קודן אשר בעלי הדירות בעזרת קוד בעל 4 או 6 ספרות יוכלו לפתוח את הדלת.

ניתן לשלב במערכות אלה בזמן האחרון גם תג קירבה אשר תקריב אותו אל פנאל אינטרקום חיצוני והמנעול החשמלי יפתח אוטומטית ל5 שניות.

הבית אל הארון תקשורת אשר כל מערכות התקשורת והטלפוניה של הבית מתרקזים שם בארון זה ישב מתאם הטלפון אשר בזמן לחיצה על פנאל החיצוני של האינטרקום מתאם הטלפון יתן פקודה לכל הטלפונים בבית לצלצל ואז נוכל לתקשר אם מי שעומד בשער כניסה של הבית דרך הטלפון הביתי מוצר זה נח מאוד בגלל שיש טלפון אלחוטי אשר מכול מקום בבית נוכל לתקשר אם שער הכניסה.

אינטרקום מצלמה

אינטרקום מצלמה לבית פרטי הוא מוצר יחסית יקר אבל מספק את מירב שרותי התקשורת שמע ותמונה לבית פרטי מוצר זה קיים ברבה ורסיות כגון אינטרקום מצלמה משולב קודן ואינטרקום מצלמה קודן ומתאם טלפון אשר נוכל לפתוח גם מהמסך הפנימי של האינטרקום וגם דרך הטלפון הקווי של הבית מוצר זה בנויי מפנאל חיצוני ששם שוכנת גם המצלמה וקודן ומסך פנימי אשר מספק תמונה ושמע.

לפני שמתקינים אינטרקום עם מצלמה חשוב להבין נקודה חשובה אחת- מערכת אינטרקום עם מצלמה היא מערכת הרבה יותר עדינה מאשר אינטרקום שמגיע ללא מצלמה. גם אם המחיר החד פעמי לא מרתיע אתכם, עדיין חשוב לשים לב היטב שהמערכת חשופה להרבה בעיות ותקלות, כך שהתחזוקה תהיה הרבה יותר יקרה לטווח הארוך.

המאמר נכתב על ידי מנכ"ל ענק המיגון והתקשורת

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך