רן בן שמעון בדרך לאמן את נבחרת קפריסין

רן בן שמעון מאמנה של מ.ס אשדוד נמצא כעת בקפריסין שם הוא עשוי לקבל עליו את תפקיד ממאן נבחרת קפריסין. באשדוד לא יעמדו בדרכו. ככל הנראה תקבל אשדוד פיצוי כספי. אדילסון בהייה סיכם בקבוצה לשנתיים. סזאר בדרך.
מחייך על המגרש
צילום: האתר הרישמי

רן בן שמעון בדרך לתפקיד מאמן נבחרת קפריסין.

רן בן שמעון מאמנה של מ.ס אשדוד, נמצא כעת בקפריסין, שם הוא עשוי לחתום בתפקיד המאמן הלאומי. בן שמעון קיבל אישור מאשדוד לנסוע לאי השכן, ייתכן מאוד כי יצטרך לתת פיצוי כספי לאשדוד, אבל בקבוצה לא יעמדו בדרכו, לקבל את תפקיד חייו.

בן שמעון חתם ל-3 עונות בקבוצה והכין את אשדוד לעונה הקרובה. בימים האחרונים הוא קביל את ההצעה והעניין תפס תאוצה, עד כדי כך שהוא נסע לקפריסין. מעטים מאוד באשדוד היו בסוד העניינים. את תגובתו של בן שמעון אי אפשר היה להשיג.

בינתיים חתם בקבוצה לשנתיים הקשר אדילסון בהייה מהפועל חיפה. הוא הגיע לארץ וכבר אמור להצטרף בימים הקרובים לקבוצה. גם חברו להפועל חיפה, ז'וליו סזאר, עשוי להצטרף לקבוצה אף הוא. בהייה הוא שחקן הרכש הרביעי של הקבוצה והשלישי הוא ברזילאי. קדמו לו, קרלו ברוצ'יץ' הקרואטי, והברזילאים מאוריציו קוריידרו ופרסיו סילבה.

הרכש החדש של מ.ס אשדוד. בהייה.

בהודעה של מ.ס אשדוד נמסר: "בהיה, שישחק בשורות אשדוד בשנתיים הקרובות, נחת אתמול בישראל יחד עם משפחתו, וכבר היום יצטרף ליתר שחקני הקבוצה השוהים במתחם האקדמיה של המועדון. שחקני הקבוצה הגיעו לאקדמיה אתמול (שני), והם ישהו במקום עד יום חמישי כשהם ישנים, אוכלים ויוצאים לאימונים במגרש או בחדר הכושר. מחר צפויה לקבוצה פעילות גיבוש חוויתית אחר הצהריים, ובסיום "מחנה הגיבוש" הקצר ביום חמישי, יודיע הצוות המקצועי לשחקנים הנבחנים מי צפוי להמשיך במועדון ומי משוחרר".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך