"אשדוד" – מטוס הדרימליינר החדש של אל-על

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי קיבל אתמול שיחת טלפון מחברת התעופה אל על והתבשר מהם כי הנהלת החברה החליטה לקרוא למטוס החלומות החדש "דרימליינר" בשם "אשדוד", כמחווה לעיר שמציינת 60 שנה להולדתה.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי קיבל אתמול שיחת טלפון מחברת התעופה אל על והתבשר מהם כי הנהלת החברה החליטה לקרוא למטוס החלומות החדש "דרימליינר" בשם "אשדוד", כמחווה לעיר שמציינת 60 שנה להולדתה. "אשדוד" החדש, מטוס החלומות "דרימליינר" של אל אל, יחליף את מטוס בואינג 767 הישן ויהיה הראשון מתוך צי של 16 מטוסים חדישים.

טקס חגיגי להשקת המטוס החדש "אשדוד" יתקיים ב-23/7/17 בנתב"ג, במעמד נציגי הממשלה, הנהלת אל על וראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי. אל על מצדיעה לאשדוד.

ב-23/8/17 יושק בנמל התעופה בן גוריון מטוס החלומות החדש של אל על ה"דרימליינר". יהיה זה המטוס הראשון מתוך צי חדש של 16 מטוסי "דרימליינר" שיחליפו את מטוסי אל על הישנים, ישדרגו את מערך המטוסים של החברה הישראלית ויספקו לנוסעים חוויית טיסה מהסרטים. מהפכה זו בשדה התעופה הישראלי נוגעת מאוד לעירנו אשדוד, זאת לאור ההחלטה של חברת אל על לקרוא למטוס החלומות הראשון בשם "אשדוד".

כזכור, חברת אל על החלה לגרוע מצי מטוסיה את המטוסים הישנים ולפני כחודש סוקר בהרחבה על מטוס "אשדוד" הישן היוצא מרשימת מטוסי החברה. היום הודיעה החברה כי "אשדוד" ימשיך להימנות על צי מטוסיה אלא שהפעם יהיה זה מטוס משודרג וברמה בינלאומית, מסדרת מטוסי ה"דרימליינר" החדישים.

"אשדוד" יהיה המטוס הראשון מתוך 16 מטוסים, אשר ירכיבו את צי המטוסים החדש של אל על. המטוסים הראשונים יהיו מסדרת בואינג 900 ולאחריהם יצטרפו מטוסים קטנים יותר מסדרת 800, כאשר אשדוד מתכבדת במטוס הראשון הנושא את שמה, זאת כמחווה לעיר המציינת 60 שנה להולדתה.

חברת בואינג הוותיקה ומהגדולות ביצרני המטוסים בעולם, מציגה במטוס החלומות "דרימליינר" את פאר היצירה האמריקנית תוך שהיא מציעה חוויית טיסה נוחה ומהנה, בזכות טכנולוגיות חדשניות המשולבות בכל חלקי המטוס ומקצרות את זמני הנסיעה. בואינג אגב, היא גם יצרנית מטוסי הקרב ממנה רכשה ישראל את מטוסיF15 ומסוקי האפאצ'י.

באשדוד אמרו תודה גדולה לחברת אל על ומצפים בקוצר רוח לטקס החגיגי שיתקיים כאמור ב-21/7/17. אשדוד אף תיקח חלק בטקס ותישלח 2 ממוסדות התרבות הייצוגיות של העיר – את התזמורת האנדלוסית הישראלית אשדוד ואת להקת אביבים אשדוד. שני הנציגים שלנו ישתלבו בטקס ויביעו בצלילים תנועה ושיר את תודת העיר לאל על.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך