בראד גרינברג מועמד למכבי אשדוד דרוקר גם

שם חדש מועמד למכבי אשדוד/באר טוביה וייתכן כי אפילו נפגשו איתו. המדובר בבראד גרינברג, היהודי-אמריקאי, שאימן את מכבי חיפה וזכה איתה באליפות ובהפועל ירושלים. גם שרון דרוקר ורמי הדר מעומדים עדיין. טפירו כרגע, מתרחק.
סגל מכבי אשדוד
ובמקום ה-94 באירופה

מועמד חדש לאימון כמבי אשדוד/באר טוביה. זהו בראד גרינברג, מאמן הכדורסל היהודי אמריקאי, שאימן לאחרונה את קבוצת סרטוב הרוסית שמשחקת ביורוקאפ.

הוא אימן בעבר כזכור את מכבי חיפה עמה זכה באליפות המדינה ובהפועל  ירושלים. כמו כן, בנוסף הוא היה עוזר מאמן בקבוצת הכדורסל של ורג'יניה טק ובקבוצות הניו יורק ניקס והלוס אנג'לס קליפרס.  עוד ברזומה של גרינברג תפקיד מנהלה מקצועי של פורטלנד  ומנכ"ל קבוצת פילדלפיה.

הדברים נשמרים קרוב מאוד לחזה למקבלי ההחלטות של אשדוד, כי אינם רוצים שהדבר יגיע לתקשורת או לגורמים אחרים בכדורסל הישראלי. גם רמי הדר מועמד עדיין. אבל נראה כי גרינברג רוצה לחזור לאמן בישראל. באשדוד היה מי שאמר כי הוא חתום בטורקיה, אבל ייתכן שיוכל לעזוב תמורת פיצוי.

לגבי שרון דרוקר, הרי שייתכן שגם איתו יישבו לאחר חזרתו ארצה מחו"ל דרוקר הוא שם שמאוד ירצו לראות בקבוצה, מאחר והוא מוערך אמוד מקצועית.

מאיר טפירו כרגע, מתרחק מהקבוצה. טפירו אומנם ישב שוב עם אנשי אשדוד, אבל לא הגיעו להבנה, במיוחד לנוכח העבודה שטרם נסגרו חובות העבר. בלשכת ראש העיר מאוד היו רוצים לראות את טפירו ממשיך על הקווים עוד עונה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך