עשרות בוגרי קורס סייבר הצטרפו למפעל החדש באשדוד

העובדים התקבלו לאחר הכשרה מואצת (כ-3 חודשים) על רקע המחסור החריף במומחים ובעובדים בענף, הבוגרים יועסקו במפעל הסייבר החדש של החברה במתחם של אלתא מערכות באשדוד
הקלדה

-20 צוערי קורס הסייבר הראשון של התעשייה האווירית סיימו בימים האחרונים הכשרה מואצת שנמשכה כ- 3 חודשים לתפקידים שימלאו במפעל הסייבר החדש שהחברה פתחה. ההחלטה על פתיחת מסלולי ההכשרה למקצועות הסייבר התקבלה על רקע המחסור החריף במומחים ובעובדים בענף, המפעל הוקם לפני כשנה במתחם של החברת בת של התעשייה האווירית באשדוד, (אלתא מערכות) ומועסקים בו כיום כ-100 עובדים.

-1,000 מועמדים הציעו את עצמם לקורס הייחודי, מהם התקבלו 20 בלבד לאחר שלראיונות הוזמנו רק 150 מועמדים: "בשל המחסור באנשי סייבר החלטנו שאם קיים קושי לגייס מומחים בתחום – נכשיר אותם בעצמנו", אמרה מנהלת מפעל הסייבר של החברה, אסתי פשין, הרוב המוחלט של המועמדים ענו למודעות שהתע"א פרסמה ברשתות החברתיות.

[bsa_pro_ad_space id=40]

בתוך כך התע"א (תעשייה אווירית) הודיעה כי תשקיע באמצעות מפעל הסייבר שלה בשתי חברות סייבר שפועלות בהולנד ובהונגריה, בניסיון להעמיק את פעילות המו"פ הגלובלית שלה. החברה ההולנדית שבה משקיעה תע"א היא Inpedio BV, המספקת פתרונות הגנת סייבר לממשלות ולארגונים ומוצריה כוללים אמצעים לזיהוי איומי כופר. החברה ההונגרית שבה משקיעה תע"א היא Cytrox, המספקת מודיעין סייבר לממשלות. ההשקעה בשתי החברות הוערך ב-8-10 מיליון דולר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך