נס: מתנדב איחוד הצלה הציל ממוות ילדה שנחנקה

אברהם פורגס חובש מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה באשדוד הציל הערב ילדה שנחנקה מגוף זר לנגד עיניו.
רוכב אופניים חשמליים נפצע בתאונה
צילום: דוברות איחוד הצלה.

פורגס שהיה הערב במקום עבודתו במבנה ציבורי בעיר שמע לפתע זעקות לעזרה מהמסדרון, שיצא מהמשרד הבחין בילדה כבת 10 עם סימני חנק. תושייתו המהירה הצילה את חייה של הילדה שהייתה על סף איבוד הכרה.

אברהם פורגס מספר: "בזמן שהייתי בעבודתי קראו לי באופן אישי לילדה שנחנקת, הייתי באותו המבנה בהמשך המסדרון ככה שההגעה היתה מהירה, מצאתי ילדה כבת 10 עם סימני חנק כשהיא מנסה להקיא ללא הצלחה, עדיין בהכרה בקשיי נשימה.

עודדתי אותה להשתעל אך היא לא הצליחה וניסתה להכניס אצבעות להקיא ללא הצלחה, היה ברור שנחנקה מפרי שיש לו גרעין גדול.

בשלב מסויים כבר לא יכלה לעמוד על הרגליים והתישבה על הריצפה באפיסת כוחות אחזה בחולצתי בחוזקה ועיניה מתחננות לעזרה אמרתי לה שהיא בידים טובות והרגעתי אותה.

טפיחות על השכם לא עזרו והתחלתי בביצוע תמרון היימליך פעם ועוד פעם בינתיים הסביבה כבר התקשרה לבקש סיוע ואמבולנס ואז בתמרון היימליך נוסף יצא הפרי והגרעין והילדה נשמה לרווחה והרשתה לעצמה ולנוכחים לבכות קצת, תוך כדי שיחה האמבולנס בוטל והילדה חזרה לעצמה, אני אומנם התלכלכתי אבל זה מהפעמים שאני מסתכל בגאווה על הליכלוך ואומר היה שווה, זה השליחות שלנו"

בתמונה: אברהם פורגס – מתנדב באיחוד הצלה.
באיחוד הצלה ממליצים לציבור הרחב להרשם לקורסי "משפחה בטוחה" שמועבר ללא עלות ע"י איחוד הצלה וללמוד כיצד להציל חיים במקרים כאלה ואחרים להרשמה חייגו 02-5371221.

במקרה חירום רפואי ניתן לחייג ישירות למוקד החירום בטלפון 1221 ללא כוכבית 24/7.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך