פסטיבל תוצרת הארץ 2017 יוצא לדרך!

חיים משה, אביהו מדינה, יואב יצחק, דיקלה, מוקי, הראל סקעת, יהורם גאון ועילי בוטנר וילדי החוץ יגיעו למופעים מיוחדים באשדוד במסגרת "פסטיבל תוצרת הארץ", רכישת הכרטיסים בעיצומה!
פסטיבל תוצרת הארץ 2017 יוצא לדרך!
דיקלה. צילום: עדי אורני

במסגרת אירועי "קיץ ישראלי באשדוד 2017" יגיעו לעירנו עשרות אטרקציות ומופעים מהשורה הראשונה – בכל הסגנונות ולכל הגילאים. החברה העירונית לתרבות הפנאי באשדוד ממשיכה לעשות חיל ולהשביח את מסורת האירועים השנתית. אחד האירועים המרכזיים השנה הוא "פסטיבל תוצרת הארץ" המסורתי המביא אלינו את הזמרים האהובים ביותר. לרכישת כרטיסים לחצו כאן או חייגו אל המשכן לאמנויות הבמה בטל': 08-9568080

ב-13/7 בשעה 20:30 בגבעת יונה יתקיים המופע "הקולות של פיראוס" של חיים משה מארח את יואב יצחק ואביהו מדינה.
טברנה ים תיכונית עם שלושת הזמרים האהובים והמצליחים סביב שולחנות, מול הים באוויר הפתוח.

חיים משה

ב-16/7 בשעה 20:30 במשכן לאמנויות הבמה – דיקלה מארחת את מוקי.
הזמרת והיוצרת דיקלה היא ללא ספק מהקולות העוצמתיים, הייחודיים והאיכותיים במוזיקה הישראלית כיום. אלבום המופת שלה "ואם פרידה", עליו קיבלה את פרס אקו"ם, כלל שירים שריגשו בזה אחר זה, חשף את דיקלה לקהלים חדשים ובעקבותיו הגיעו מופעי סולד אאוט מדן ועד אילת.  במסגרת פסטיבל "תוצרת הארץ" תארח דיקלה את מוקי עם הרכב של שישה נגנים, בניהולו האמנותי של אורי אבני, דיקלה מביאה לבמה תמהיל מהפנט של שירי האלבום החדש לצד ביצועים חמים וחדשים לשיריה הגדולים.

דיקלה. צילום: עדי אורני

ב-17/7 בשעה 20:30 בבית יד לבנים – הופעה של מתי כספי.
מתי כספי זוכה פרס אקו"ם בתחום המוזיקה הוא זמר, מלחין, פזמונאי, מוזיקאי ומעבד מוזיקלי ישראלי. כספי נחשב על ידי רבים לאחד המוזיקאים המוכשרים הפועלים בישראל. יצירתו מקיפה קרוב לאלף שירים, שנכתבו לאמנים אחרים ושביצע בעצמו.

מתי כספי

ב-18/7 בשעה 20:30 במשכן לאמנויות הבמה – הראל סקעת מארח את קרן פלס.
הראל סקעת במופע חדש – "אהבה מסובבת הכל", חלף יותר מעשור מאז יצא הסינגל הראשון של הראל סקעת כזמר מקצועי – "ואת" וכעת הוא חוזר עם אוסף חדש וחגיגי בשם "אהבה מסובבת הכל", שבא לסכם את העשור האחרון. האוסף יקבל תרגום בימתי מרענן ומפתיע בדמות מופע חדש, צבעוני ומקפיץ, תחת אותו שם ובו ישיר הראל את כל הלהיטים האהובים ואת השירים החדשים.

הראל סקעת

ב-19/7 בשעה 20:30 בבית יד לבנים – עילי בוטנר וילדי החוץ.
המופעים של עילי בוטנר וילדי החוץ מזמן הפכו למפגן סוחף ואנרגטי של שלל להיטי הפסקול הישראלי והאהוב: "שווים", "מכתב לאחי", "בואי נעזוב", "אני אש", "היא יודעת", "תם ולא נשלם", "תתן לי יד" ועוד. את העשור השני לפעילותו פותח בוטנר עם אלבום חדש ואישי במיוחד, הרכב מורחב ורענן וסיבוב הופעות שמבקש להעלות הילוך ולטפס מדרגה. במופע החדש לא פחות מארבעה זמרים בקדמת הבמה, הלא הם ילדי החוץ הנפלאים והוותיקים אדר גולד ואוהד שרגאי, אליהם מצטרפים כעת גם תום גפן וגל לוגסי המוכשרים. עוד במופע שירים מהאלבום החדש ״בית?״, לצד עיבודים מרגשים לכל הלהיטים המוכרים, וחוויית תאורה ייחודית ומרשימה.

עילי בוטנר וילדי החוץ

ב-22/7 בשעה 21:30 במשכן לאמנויות הבמה – יהורם גאון.
יהורם גאון הוא זמר, מגיש טלוויזיה ורדיו ושחקן ישראלי. חתן פרס ישראל לזמר עברי. נמנה עם הבולטים שבזמרי ישראל.

צילום: אריאל בשור

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך