מטוסי קרב והדי פיצוצים נשמעו הלילה באזור אשדוד

בעקבות תקיפת צה"ל ברצועת עזה במהלך הלילה נשמעו הדי פיצוצים עד לאזורנו, חמאס מאיים בתגובה קשה

בתגובה לירי הרקטה אמש לעבר המועצה האזורית שער הנגב שבעוטף עזה, חיל האוויר תקף הלילה שני יעדים של תנועת החמאס בצפון רצועת עזה ובדרומה לאחר שאמש הרקטה התפוצצה בשטח פתוח, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. לא נשמעה אזעקה טרם הפיצוץ משום שהשיגור בוצע כאמור לעבר שטח פתוח. תושבים דיווחו על קולות הנפץ בעקבות הנפילה, אך מדובר בפעם הראשונה שרקטה נורתה לעבר ישראל מאז חודש מארס.
 
מצה"ל נמסר כי "מתוקף היותו של ארגון הטרור חמאס השליט ברצועה, הוא הנושא באחריות לכל ניסיון פגיעה במדינת ישראל". הפלסטינים אומרים כי יעדי התקיפה היו שני מוצבים של הזרוע הצבאית של חמאס. האחד בעיר עזה והשני ברפיח. אין נפגעים בתקיפות.
 
בעקבות התקיפה חמאס האשים בתגובה את ישראל בהמצאת טענות כוזבות לירי רקטה כדי להצדיק תקיפה בעזה. "הטענה הישראלית לירי של רקטה מרצועת עזה ו'פרסום' כרוז בשם דאעש כדי לתרץ את מה שקרה בעקבות זאת – הסלמה ותקיפה של מוצבים של ההתנגדות – הם משחק ישראלי מסוכן ושקוף". בחמאס הזהירו עוד כי ישראל תישא בכל ההשלכות לצעדים ולמדיניות שלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך