משרד הבריאות לא מאשר רחצה בבריכות בית לברון

משרד הבריאות לא מאשר עדיין את פתיחת הבריכות בבית לברון וזאת בשל מספר ליקויים שנמצאו במקום

הקיץ כבר הגיע ובתי הספר היסודיים עומדים לצאת בימים הקרובים לחופש, וביקור בבריכה הוא חלק משמעותי מחופשת החופש הגדול, אך אחת הבריכות המשעותיות בעיר לא תוכל להפתח היות ומשרד הבריאות עדיין לא מאשר את פתיחת עונת הרחצה בבריכות הקיץ בבית לברון וזאת בשל מספר ליקויים שנמצאו בבדיקה שנערכה בתחילת החודש, בין נמצאו ליקויים במקלחות וסאונה, בבריכה המקורה ובבריכת הפעוטות. כזכור משרד הבריאות ערך בדיקה במקום בחודש מאי ולא אישר את פתיחת המקום וכאמור גם בבדיקה שנערכה החודש לא התקבל האישור הנכסף.

בתאריך 18.6.17 משרד הבריאות ערך סיכום ביקורת חוזרת שנערכה במתחם בית לברון, המציין בפירוש כי מתוך ממצאי הביקורת מתאריך 7.6.17 אין אפשרות לפתיחת עונת הרחצה וחידוש רישיון העסק. בסיכום הביקורת בבית לברון, נעשתה ישיבה עם הנהלת בריכות השחייה ונציגי הרשות המקומית והוסברו כל הנימוקים להחלטת משרד הבריאות לאי חידוש הרישיון.

בריכה מקורה – הוחלפה מערכת השבחת מים ללא אישור משרד הבריאות, מסמכים לא הוגשו כנדרש ואינם תקינים ולכן לא ניתן לאשרה.

בריכת פעוטות – מיקום חדר מכונות ומערכותיו עלולים לסכן את מתרחצי בריכת פעוטות ובריכה קיצית ולכן לא ניתן לאשר את 2 הבריכות הללו.

מקלחות וסאונה – רמת התחזוקה ירודה ולא ברור מדוע יש צורך להמתין עד דצמבר לצורך התיקון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך