ג׳ייק כהן עזב את אשדוד וחתם במכבי ת״א

השחקן הטוב ביותר עזב. מכבי ת״א סיכמה לשנתיים עם ג׳ייק כהן, ששיחק בעונה שעברה במכבי אשדוד/באר טוביה. באשדוד רצו את השחקן אבל ברור שהיה קשה להשאירו גם בגלל השכר שיקבל וגם בגלל שאין עדיין מאמן לקבוצה ולא החלו לסכם עם שחקנים. בימים הקרובים צפויה פגישה עם מאיר טפירו.
ג׳ייק כהן עזב את אשדוד וחתם במכבי ת״א

מכבי ת״א צירפה את ג׳ייק כהן שחקנה של מכבי אשדוד/באר טוביה, לשנתיים.

כנן המתאזרח, היה הישראלי הטוב ביותר בעונה שעברה מבחינה סטטיסטית. כהן, שקיבל במה באשדוד, לאחר שכבר נראה היה שהקבוצות הבכירות לא מתעניינות בו, ניצל את הבמה עד תום ועשה קאמבק בגדול.

כהן אגב, לא הסכים לחוזה מעל שנה באשדוד , כי כנראה האמין בעצמו וידע מה הוא עושה. באשדוד רצו להשאירו אבל גם הסחבת בעניין מינוי מאמן וגם הסכומים שמוצעים לשחקן, גרמו לכהן לעזוב.

כהן אולי הוא ״הסנונית הראשונה״ שמסמלת עזיבת שחקנים באשדוד. עניין המאמן נמשך זמן רב ושחקנים לא יחכו מאחר והם רוצים לחתום חוזה לעונה הבאה ובאשדוד עדיין לא החלו בכך, עד שתפתר שאלת המאמן.

בעניין המאמן, בקבוצה מחכים לשובו של מאיר טפירו מחו״ל בכדי לסכם איתו. עם המאמן תערך עוד פגישה לפי בקשת העירייה. אם לא יצליחו להגיע להבנות ילכו בכל הכח על רמי הדר או שרון אברהמי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך