משפחתה של הדס מלכא ז"ל עלו לקברה

שבוע ימים לאחר הפיגוע הרצחני בשער שכם, שם נארגה רסל"ל הדס מלכא, עלו בני משפחתה להתייחד עם זכרה ולספוד לה בתום ימי השבעה, צפו בוידאו:
משפחתה של הדס מלכא ז"ל עלו לקברה

בחלקה הצבאית שבבית העלמין בעיר אשדוד נערכה הבוקר אזכרה במלאת שבעה להרצחה של לוחמת מג"ב הדס מלכא ז"ל, כאשר כל בני משפחתה של הדס – חברים, מכרים, קרובי משפחה, חברים ליחידתה ומפקדים עלו הבוקר לקברה באשדוד כנהוג בתום שבעה ימי אבל.

אחותה, שקד, ספדה להדס והקריאה מכתב לזכרה, "אומרים שיש דרך ארוכה אבל קצרה ודרך קצרה אבל ארוכה. כך היו חייך הדסי, קצרים אך מלאי תוכן, עשייה, שמחה, אהבת האדם ואהבת חינם" האחות ביקשה בהספדה הקצר מהאמאות של בני העדה הערבית לעשות בדק בית ולבדוק למה בניה רוצחים באכזריות ובשפלות.

"רק בת 23 אך השארת את חותמך על עם ישראל ועל כל העולם. כמו בכל תחנות ילדותך ונערותך שאפת להוביל, להנהיג ולהוות דוגמה", הוסיפה האחות, הוריה, קרובי משפחתה וכל הנוכחים במקום לא נשארו עם עיין יבשה, כאשר מפקדה הישיר ספד גם כן להדס ז"ל.

צפו:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך