האלופה בינתיים במצב המתנה

אלופת המדינה בכדורסל, מכבי בן אשדוד עדיין לא החלה את ההכנה לעונה הבאה. אי הוודאות התקציבית מונעת ממנה לקבל החלטות אין עדיין סיכום עם המאמן עדן ענבר ואין החתמת שחקניות. רוב קבוצות הליגה כבר החלו בהכנות, כולל אליצור רמלה שחוזרת לפעילות ופנתה לקטיה לויציקי.
הצלחת מהעונה שעברה
טאלי קריאף עם המאמן עדן ענבר משמאל ואורי בן סימון, בימים של אליפות.

בתקופה הזו בדרך כלל כבר מדברים במכבי בן אשדוד על אירופה כן או לא. תמיד השאלה שם האם לצאת לאירופה, הליגה היא תמיד "הלחם", זה ברור מאליו. העונה השאלה הזו לא עולה כלל כי לא ברור מה יהיה בליגה, לפחות כרגע.

הקבוצה נמצאת במצב של המתנה. מחכים לראות איך יראה תקציב הקבוצה. לא יודעים מה יהיה גובה התקציב כמה תמיכה יקבלו וממי. זה ברור שמהעירייה יקבלו, אבל עדיין לא ידוע כמה ומאיפה ישיגו את ההפרש. יתרה מזאת גם את העונה החולפת כלכלית טרם סיימו. ראשי הקבוצה היו"ר טאלי קריאף ואורי בן סימון המנכ"ל שבדרך כלל פתוחים תקשורתית העדיפו לא להתייחס לעונה הבאה כי מבחינתם אין להם כרגע על מה. זה לבד אמור להדליק נורה אדומה. אפילו אין סיכום עם המאמן המועמד, עדן ענבר.

אבל המצב מחמיר כשמסתכלים על הליגה. קחו לדוגמא את היריבה המרכזית, מכבי רמתן חן, היא כבר החתימה את המאמן שירה העליון מיד בתום העונה. בקבוצה כבר עומדות לסכם עם דניאל דיאמנט ושירן צעירי. ההכנות מבחינתן יצאו לדרך.

אליצור רמלה כנראה חוזרת לליגה וזו בשורה מאוד חשובה לליגת הכדורסל בפני עצמה. אחת הקבוצות הכי בולטות בענף שנעלמה לשנתיים, חוזרת. היא מבחינתה רוצה לחזור בגדול עם החתמת המאמן אלי רבי וכבר מחפשת שחקניות. אחת מהן שאליה פנו היא קטיה לויציקי מאשדוד ששיחקה בעבר ברמלה ואם היא תחזור לשם הרי שמדובר במכה לא קטנה לקבוצה. לויצקי שטרם דיברו איתה על העונה הבאה, תרצה חוזה בטוח ורמלה תציע.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך