בזכות הפרסום באשדוד אונליין: הבן גילה שחסר הבית שנפטר הוא אביו

מקרה כואב התגלגל לפתחנו לאחר שאדם שראה כתבה שפורסמה השבוע ב"אשדוד אונליין" על מציאת גופה ברובע טו' חשש כי מדובר באביו, לאחר שיצר קשר עם המערכת וקיבל את העזרה האפשרית, גילה כי לצערו אכן מדובר באביו שחי ברחוב במשך 17 שנה
בזכות הפרסום באשדוד אונליין: הבן גילה שחסר הבית שנפטר הוא אביו

ביום רביעי פרסמנו כי כוחות ההצלה בעיר הוזעקו לרחוב תל חי שברובע טו' בעקבות דיווח על אדם בשנות החמישים המאוחרות לחייו שנמצא מוטל בכניסה לבניין כשהוא מחוסר הכרה, כוחות הצלה רבים הוזעקו למקום ונאלצו לקבוע את מותו של הגבר שעל פי כוחות ההצלה בשנות החמישים לחייו ושככל הנראה היה חסר דיור.

שעות אחדות לאחר מכן התברר שמדובר בסיפור עצוב מאוד לאחר שאותו אדם חסר דיור שבמשך 17 שנים חי בחצר בניין ברובע טו' לאחר מסכת גירושין קשה שעברה עליו, שם בפינת הבניין סידר לעצמו מזרון דק וישן בלילות הקרים והחמים.

הבוקר התקבל מייל במערכת האתר בו נכתב, "שלום, אשמח לדעת שמו של האדם שנמצא ללא רוח חיים ברובע טו' נראה לי מדובר באבא שלי" מערכת האתר יצרה קשר עם הכותב ששמו שמור במערכת וניסתה לסייע לו בפרטים המעטים שפורסמו, לאחר שיחה משותפת עם גורמי המשטרה ששיתפו את המערכת בפרטים התבקש כותב המייל להגיע לתחנת המשטרה ולקבל שם פרטים מדויקים יותר.

בצער רב קיבל הבן את הבשורה כי האיש שנמצא ללא רוח חיים אמש ברובע טו' הוא אביו שחי במשך שנים ברחוב.

מערכת אתר 'אשדוד אונליין' משתתפת בצערו של הבן ומאחלת לו לא לדעת שוב צער.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך