באשדוד חלה העליה הגדולה ביותר במחירי השכירות

חשבתם ששוק הדיור נכנס להקפאה ? כנראה שהנתון מדבר רק על דירות המוצעות למכירה, שכן מחירי שכירות הדירות בישראל רק צומח, ואשדוד מובילה בעליה של כמעט עשרה אחוזים במשך שנה
בניינים לבנים

בחודש האחרון פורסמו נתונים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה וכן של השמאי הממשלתי הראשי המצביעים על התקררות בשוק מחירי הדיור, בין היתר בכמות הדירות שנמכרו, במספר התחלות הבנייה ובהתמתנות עליית מדד מחירי הדירות. אבל מה קורה בשוק השכירות? מדד מחירי השכירות לחודש מאי, שערך אתר יד 2 מציג עלייה בשכר הדירה בערים מרכזיות ברחבי הארץ בשנה החולפת.

אל שככל הנראה לא מדובר במחירי השכירות, זאת לאחר שהמדד בחן את מחירי השכירות בחודש מאי 2017 ואת שיעור השינוי לעומת חודש מאי אשתקד. בסך הכול מדובר בעלייה של 3% במחירי השכירות של דירות שני חדרים, שהגיעו ל-3,158 שקל בחודש בממוצע; עלייה של 4% במחירי השכירות של דירות שלושה חדרים, שהגיעו ל-3,878 שקל בחודש בממוצע; ועלייה דומה במחירי השכירות של דירות ארבעה חדרים, שהגיעו ל-4,853 שקל בחודש בממוצע.

על פי הממצאים, בעיר אשדוד חלה העלייה הגבוהה ביותר של מחירי השכירות בשנה החולפת. גובה שכר דירה עבור דירת שני חדרים באשדוד עמד בתקופה שנבדקה על 2,920 שקל בחודש – עלייה של 9.2%. דירת שלושה חדרים עלתה 3,709 שקל בחודש – עלייה של 7.8%. ושכירות עבור דירת ארבעה חדרים הגיעה לגובה של 4,477 שקל בחודש – עלייה של 9.2%, מיד אחרי אשדוד נמצאות נתניה ראשון לציון ותל אביב – יפו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך