חגיגת מוזיקה בינלאומית באשדוד!

חג המוזיקה הבינלאומי באשדוד הצליח לעורר אנרגיות חיוביות, העלה חיוכים על פניהם של רבים מתושבי העיר שהגיעו במקרה, או שלא במקרה אל 31 מוקדים שונים בהם התקיימו מופעים בסגנונות שונים.
חגיגת מוזיקה בינלאומית באשדוד!

חג המוזיקה הבינלאומי באשדוד הצליח לעורר אנרגיות חיוביות, העלה חיוכים על פניהם של רבים מתושבי העיר שהגיעו במקרה, או שלא במקרה אל 31 מוקדים שונים בהם התקיימו מופעים בסגנונות שונים: פיוז'ן, רוקנ'רול, פיוטים אתניים, היפ הופ ו'ספוקן וורד' וסגנונות רבים נוספים. מאות אנשים- משפחות, צעירים, מבוגרים ובני נוער נהנו ממופעים חינמיים (כולם, מלבד ארבעה) בהם לקחו חלק מעל ל120 אמנים, רובם תושבי העיר אשדוד.

אתמול בשעות הערב התקיימו מופעים ב15 מקומות שונים, זאת לאחר שמהשעה 07.00 בבוקר התקיימו 15 מופעים במוקדים אחרים- במרכזים מסחריים ברובעים, בפאבים, במוסדות האמנות, בתחבורה הציבורית, מתחם ה'ביג פאשן' ועוד…

כך למשל, ברובע ד' נגני אקדמא, 13 נגנים ונגניות צעירים ממחלקת כלי נשיפה, שני מתופפים והגיטריסט בן ה11 מיכאל בוקובסקי הגיעו בליווי זוריק אקשטיין המורה והמנצח של ההרכב "בראס אקדמא" לרחבת בניין העירייה הישן ונגנו קלאסיקות מוכרות שהנעימו לעוברים ושבים את שעות האחר הצהריים. בחוף לידו, במסעדה- בר ליגל התקיים מופע התיפוף הירוק של ג'וני ויערה, שגם עושים את מה שהם הכי אוהבים- לתופף, על פחים, בקבוקי זכוכית וחומרים אחרים ממוחזרים תוך שהם מפעילים את הקהל.

במרכז המסחרי ברובע ב' הופיע הרכב "אנדלוסש"- האנסמבל הירושלמי, שניגנו ושרו פיוטים ושירים מוכרים אלג'ריים ובעיקר מרוקאיים.

התזמורת הסימפונית של אשדוד ברובע א' בקונצרט עם תוכנית מוכרת וידועה, נגנו יצירות יחסית פופולאריות- מוצרט ושטראוס, ממש כמו שהם עושים באולמות רק במרחב הציבורי. המופע בחסות 'אדמה אגן' בניצוחו של ראובן מוזס. התפאוקה של המטריות האדומות ועץ הפיקוס המרשים ככל הנראה לא יכלו להיות יפים ומרשימים יותר מאשר בזמן הנגינה.

שלום תשובה כיכב בליגל, במופע שקיעה של להקת ChuVa עם חומרים מקוריים בשפה האנגלית ומילא את המקום בבליינים.

צילום: איתן וכסמן
צילום: איתן וכסמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך