בוריס גיטרמן ויתר על מקום ריאלי ברשימה חדשה לכנסת

לפני מספר שבועות סגן ראש עיריית אשדוד בוריס גיטרמן, קיבל הצעה להשתלב במפלגה חדשה, שתקום לקראת הבחירות הבאות לכנסת. לאחר ששקל את ההצעה בכובד ראש, גיטרמן השיב בשלילה. מקורביו של גיטרמן: "בוריס סוגר בימים אלה קדנציה שנייה כסגן ראש עיר, והוא נהנה מאוד מהעשייה המגוונת שהוא מוביל. יש לו כוונה להמשיך באותה הדרך גם בבחירות הקרובות למועצת העיר, לצידו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי".
בוריס גיטרמן ויתר על מקום ריאלי ברשימה חדשה לכנסת
בוריס גיטרמן מוותר בשלב הזה על הפוליטיקה ברמה הארצית

יש לא מעט פוליטיקאים שהיו "קופצים" על הצעה להיות בצמרת רשימה מפלגתית חדשה ברמה הארצית, שעשויה להיות הפתעת הבחירות. בכל זאת, להיות אחד מ-120 הפרלמנטרים המובילים במדינה זה לא דבר של מה בכך.

מסתבר שיש גם כאלה שחושבים אחרת, אחד מהם הוא סגן ראש העיר בוריס גיטרמן. לעיתון "המגזין" נודע כי לפני מספר שבועות גיטרמן קיים שיחה ארוכה עם דמות פוליטית מוכרת ברמה הארצית. במהלך השיחה הוצע לגיטרמן להשתלב בצמרת הרשימה המפלגתית החדשה, שרוקמת עור וגידים בימים אלה. "מדובר ברשימה חדשה שבשלב הזה לא ניתן לפרט עליה יותר מידי, על פי בקשת מובילי המפלגה הזו, אבל בהחלט ניתן להעריך שהם יזכו לקבל כמה וכמה מנדטים בבחירות הקרובות", אמר גורם פוליטי המעורה בעניין.

לאחר ששקל את ההצעה בכובד ראש, גיטרמן החליט שלא להשיב בחיוב להצעה המעניינת, צעד שהפתיע את האנשים המכירים את הסיפור מקרוב. מקורביו של גיטרמן אמרו כי "בוריס עצמו מסרב לדבר על הנושא בכל צורה, כי הוא הבטיח לאותה דמות פוליטית בכירה לשמור על דיסקרטיות מלאה. בכל מקרה, כבר באותה פגישה בוריס העביר מסר כי הוא נהנה מאוד מהעשייה בעיריית אשדוד, ומבחינתו מדובר בתפקיד פוליטי שהוא לא פחות חשוב ומאתגר מתפקיד של חבר כנסת. אסור לשכוח שבוריס משלב בין כמה וכמה תחומים מרתקים. בכובע אחד הוא מכהן כיו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, וכפועל יוצא מעורב בצורה ישירה בהתחדשות העירונית ובפיתוח העיר. אשדוד עולה מדרגה סביב הנושאים החשובים הללו, ובוריס נהנה מאוד להטביע חותם לצד כל העושים במלאכה. מצד שני, הוא יו"ר דירקטוריון החברה העירונית לתרבות, שמאגדת פעילות משמעותית מאוד ברחבי העיר לטובת הקהילה. כך או אחרת, בוריס סוגר בימים אלה קדנציה שנייה כסגן ראש עיר, והוא נהנה מאוד מהעשייה המגוונת שהוא מוביל. יש לו כוונה להמשיך באותה הדרך גם בבחירות הקרובות למועצת העיר, לצידו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך