למ.ס האופציה ה-1 להשוות הצעה לאינברום בישראל

במ.ס אשדוד חשבו על היום שבו אור אינברום יחזור לישראל. לאשדוד האופציה הראשונה להשוות כל הצעה שיקבל השחקן, שעבר לגנט הבלגית, בליגה הישראלית. מי שליווה את אינברום בכל תהליך הקליטה בבלגיה הוא עידן בן אבו, שאינברום רואה בו את האיש אולי הקרוב ביותר אליו. אינברום פרסם פוסט תודה.

במ.ס אשדוד חשבו לא רק על הווה, אלא גם על העתיד, כך עולה מעסקת אור אינברום שעבר לגנט.

מעבר לעבודה שמחצית מכרטיסו שייך עדיין למ.ס אשדוד ולכן בכל מעבר אפשרי בתוף אירופה לאשדוד יהיה נתח גדול מאוד מהרווחים, מסתבר כי אשדוד חשבה גם על הרגע שבו יחליט השחקן לחזור לישראל.

על פי ההסכם אם אינברום יחזור לישראל, למ.ס אשדוד האופציה הראשונה להשוות את ההצעה שהוא קיבל. או במילים אחרות, כל הצעה שיקבל השחקן בישראל, תהיה חייבת לעבור דרך אשדוד. באשדוד יוכלו להציע את הסכום הדומה ולזכות בשחקן. זה אומר שזכות הראשונים בישראל שייכת לקבוצה. בהחלט סעיף חשוב שהוכנס לחוזהו.

אגב אינברום יקבל בבלגיה כמובן רכב ודירה. מבחינתו כשחקן שגדל בראקדמיה של מ.ס אשדוד, לחיות לבדו, הוא דבר שהוא מורגל אליו. אגב מי שנסע עם אינברום ועבר את כל תהליך הקליטה של השחקן בגנט, הוא עידן בן אבו. לא במקרה הוא נשלח איתו, בן אבו נחשב למנטור של אינברום ורואה בו כבנו ויחסים בין השניים מאוד קרובים ואישיים. אין כמעט אדם אחד שאינברום סומך עליו, כפי שהוא סומך על בן אבו, ששמר בסדו על כל התהליך.

אינברום עצמו פרסם פוסט תודה על המעבר:

הפוסט של אינברום

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך