המכתב שעשה את ההבדל

העסקה הסיבובית בה עבר אור אינברום לגנט, שהעבירה בתמורה את חאתם עבד אלחמיד לאשדוד, לא הייתה יוצאת אל הפועל בלי אישור הצבא לקיצור שירותו הצבאי. ולמה בן שמעון היה בטוח שמאוריציו קורדיירו לא יגיע למ.ס?
(צילום: פבל)

מ.ס אשדוד ערכה בשלישי את אחת העסקאות הסיבוביות הגדולות של הקיץ. אור אינברום בן ה-21 עבר לגנט הבלגית ל-4 שנים וחאתם עבד אל חמיד עשה את הדרך ההפוכה מגנט לאשדוד לתקופה זהה. ההערכה היא שאשדוד הרוויחה בעסקה כ1.7מיליון יורו. כ-2 מיליון עברו לאשדוד מהבלגים ורבע מיליון עברו מאשדוד לגנט עבור אל חמיד.

אבל העסקה לא הייתה יוצאת אל הפועל אלמלא מכתב אחד ואישור הצבא. אינברום אמור היה להשתחרר ב-18.3 בשנה הבאה. לכולם היה ברור שבלי קיצור שירותו הוא לא יגיע לבלגיה. ב18.6 כשהעסקה כבר כמעט הייתה סגורה, אינברום שלח מכתב לצה״ל. במכתב הסביר את חשיבות קיצור שירותו, שכן מדובר בעסקה שהיא מידית ולא ברור אם תהיה בעתיד.

הבלגים המתינו לתשובת צה״ל. למעשה כולם המתינו לתשובה. ב-20.6 הגיעה התשובה. הצבא אישר לאינברום קיצור שרות של 9 חודשים. העסקה אושרה.

בנושא מאוריציו קורדיירו, הרי שמאמן אשדוד, רן בן שמעון היה בטוח שהוא לא יגיע. בן שמעון חשב שאיזי שרצקי הבעלים של קרית-שמונה, המחזיקה בכרטיסו, לא יאשר את ההעברה בגלל מערכת היחסים בין השניים, שנגמרה בקולות צורמים עם עזיבת בן שמעון את קרית-שמונה.

מה שהכריע את הכף היא מערכת היחסים הטובה בין המועדונים והעובדה שקורדיירו לא היה בתוכניות של קרית-שמונה. השחקן עבר ל-3 עונות לאשדוד ויהיה שחקן הרכש השלישי של הקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך