חוגגים אביב ישראלי באשדוד

פסטיבל ענק לכל המשפחה  * יומיים של הופעות, הצגות, סדנאות מחזור וקולנוע 7 מימדים * חוה"מ פסח, 6-7 באפריל (|10:00-16:00), פארק לכיש, אשדוד-כניסה חופשית * וגם חוויה לכל המשפחה במוזיאון אשדוד
צילום: לימור אדרי

כמדי שנה חוגגים באשדוד את חג האביב בפסטיבל שיתקיים בחוה"מ פסח, 6-7 באפריל 2015 בפארק נחל לכיש. בין מרבדי הדשא הירוקים, על גדות הנחל ולצלילי המים, יתקיים, פסטיבל ילדים אשר יכלול מספר מתחמים גדולים של הופעות,  אשר יימשך יומיים ויכלול שלל הצגות, מופעי קסמים ולהטוטנים, מופעי שירה וזמר, סדנאות ממוחזרות ,הפעלות אקולוגיות וקולנוע 7 מימדים המעניק תחושה מוחשית העולה על כל דמיון.

במת ההופעות

על במת ההופעות יתקיימו מופעים של  סבא טוביה, (טוביה צפיר), הסבא הכי אהוב בארץ במופע חדש , אורנה דץ במופע בידור מוזיקלי עם מיטב השירים היפים מכל השנים שהפכו לקלאסיקות בזמר העברי של עולם הילדים ,רוי בוי, מופע בידור שלוקח את הצופים להרפתקה עוצרת נשימה.

מתחם המוזיקה  – יכלול מספר מופעי מוזיקה לאורך היום;

  • רוני וקשיו :מופע בידור מוסיקלי לילדים ולכל המשפחה היישר מערוץ ניק ג'וניור.
  • פיקו: מופע בידור מוסיקלי חדש !! -פיקו מגיע אלינו מכוכב "פיקוללה ) המוכר לילדים מהמחזמר "גיבורי האור.) מופע מצחיק ,מוסיקלי ומשולב בהפעלת הילדים שבקהל עם שירים גם מוכרים וגם מקוריים. 
  • הילה צ'ופצ'יק, מופע מקפיץ, מתאים לכל המשפחה מופע אינטראקטיבי בשילוב שירים מוכרים שבסופו צופציק מגלה את הסוד הגדול. 
  • צ'ק צ'יק חברים:חגיגה מוזיקלית לילדים על חברות, אהבה, ומה שביניהם, עם מיטב שירי הילדים המוכרים והאהובים )"למה ככה?", "עודני ילד", "אן דן דינו", נתפייסה", ילדיסקו", "אצלנו בחצר" ועוד ( ובהשתתפות להקה ובנוסף יתקיים מופע כליזמרים,זמרי שירי א"י וזמרי מוזיקה לכל המשפחה.

 

 

 

ירוק בנחל-מתחם סדנאות ירוקות

לאורכה של טיילת מוריקה ולצלילי המים בנחל לכיש ייבנה מתחם אקולוגי עם מגוון סדנאות יצירה שיכללו חומרים מהטבע אשר זמינים לנו בכל מקום, וייהנו גם מפיסול ציפורים ובניית כל חלקי גופן (מקור, כנפיים, רגליים) ע"פ שלבים והעמדתם על ענף עץ, כחלק מהמפגש יפתחו דמיון יצירתי ע"מ לדמות גוף של ציפור לאצטרובלים ויקבלו הדרכה מפורטת וחווייתית.

בנוסף ,עולם הצומח ופירות האביב, חשיפת המבלים עם עולם הצומח ופיסול רימון מחומרים מתכלים, המשתתפים יפסלו רימונים צבעוניים. יחשפו לחומרים הממוחזרים בצורות מגוונות כגון עיסת נייר – העשוי מנייר ממוחזר מהטבע ודבקים שונים המשפעים על צורת היצירה ויצרו  דחליל לכל עציץ שפורח בגינה, עיצוב קלמרים וארנקים מעטיפות מזון ובדים צבעוניים

יצירת  פרחים מקסימים לבית ולגינה ועוד .

 

 

צילום: לימור אדרי
צילום: לימור אדרי

קולנוע 7 ממדים – צפייה שעולה על כל דמיון

 

קולנוע דינמי שמעניק צפייה בסרט המשלב אפקטים חדשניים וייחודיים ההופכים את הסרט למוחשי ועולה על כל דמיון. הצופים בסרט יחוו תנועה בכיסאות המתאימה לתמונות בסרט ואפקטים המעניקים תחושה כמו: רוח, גשם, עכברים ברגליים, נשיפות, רוחות, עשן, ברקים ועוד הקולנוע מגיע עם כ-50 סרטים מגוונים לבחירה מתוך אימה, הרפתקאות, טבע  וספארי. משך הסרטונים הינו בין 2-3 דק.

 

חוויה צילומית לכל המשפחה במוזיאון אשדוד לאמנות

 

בימים ב'-ד'  6,7,8 באפריל 2015 בין השעות 10:00 – 14:00

 

 

  • חידות בין היצירות – כתב חידה שיוביל אתכם דרך התערוכה אל פעילויות הצילום.
  • מנהרת הזמן – צילום במצלמת פולרואיד שיחזיר אותנו חזרה אל העבר.
  • משדרגים את הסלפי– פורטרט עצמי באמצעי תאורה מגוונים.
  • פילטר מאסטר – צילום באמצעות פילטרים שונים.

! יש להגיע עם מצלמה או סמארטפון.

* ההשתתפות בפעילות כרוכה בתשלום.

עלות השתתפות לילד: 20 ₪  (כולל ערכת 'חידות בין היצירות')

 

* בחוה"מ פסח המוזיאון יהיה פתוח לקהל הרחב ללא תשלום באדיבות בנק הפועלים

שעות פעילות המוזיאון בימי חול המועד:

א', ג', ד',       9:00 – 16:00

ב'                   9:00 – 20:00

שישי, שבת  10:30 – 13:30

* בערב החג ובחג המוזיאון יהיה סגור.

www.ashdodartmuseum.org.il

מוזיאון אשדוד לאמנות, דרך ארץ 8, אשדוד     08-8545180/1

 

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך