הורי בי"ס "אורות": מדרשת אמי"ת משתלטת על השטח שלנו

אל שטחי בית הספר הממלכתי דתי "אורות" ברובע י''ב הכניסו בשנה שעבר את מדרשת אמי''ת. התוצאה: שטחים ששימשו את התלמידים עברו לידי המדרשה ולתלמידים לא נותר מרחב למידה ראוי. ההורים זועמים.

בית הספר היסודי "אורות" הוא בית ספר ממלכתי דתי הממוקם ברובע י"ב בעיר. לפני כשנה החליטה העירייה להכניס אל שטחיו את מדרשת אמי"ת המתפתחת, ללא ידיעת ואישור ההורים. בכך הוכנסו בפתאומיות אל בית הספר קראוונים לשימוש בנות המדרשה, ונלקחו כיתות ששימשו עד לאותה העת את תלמידי "אורות". בזמנו נאמר להורים המודאגים כי זהו פתרון זמני עבור המדרשה וכי בקרוב ימצא לה מקום קבע אחר.

לפני כשבועיים נדהמו ההורים לגלות כי לא רק שהמדרשה עתידה להישאר בשטחי בית הספר גם בשנת הלימודים הקרובה, אלא היא עתידה להתרחב והיקף הפגיעה בתלמידים אף עשוי לגדול. כעת, יוכנסו אל בית הספר קראוונים נוספים, ומרחבים שהיו שייכים לתלמידים כמו מבנה שירותים ומבנה הממ"ד, יעברו לרשות בנות המדרשה שעשויות להכפיל את מספרן מ-40 ל-80. בבית הספר אמור להיבנות אולם ספורט, לו כבר יש את כל האישורים הנדרשים אך בעקבות ההשתלטות על השטח, התוכניות לא יצאו אל הפועל והתלמידים יפגעו. בנוסף, בעקבות לקיחת הכיתות, לשיעורים הפרטניים של התלמידים לא יהיה מקום והמורים יאלצו ללמדם במסדרונות.

הורי בית הספר "אורות" המונה בימים אלו כ-400 תלמידים, זועמים על ההחלטה ומבקשים למצוא מקום אחר למדרשה, על מנת להפסיק ולפגוע בחינוך ילדיהם. הם מספרים כי פנו אל העירייה ואל מינהל החינוך, אך קיבלו מהם תשובות מתחמקות ובלתי מספקות. בבוקר יום רביעי האחרון הם ערכו הפגנה בשטחי בית הספר וקראו לשינוי עם שלטים הזועקים כי "כיבו את האור בבית הספר אורות".

מעיריית אשדוד טרם הגיעה תגובה.

בית הספר "אורות" ברובע י"ב

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך