אתם לא תאמינו מה נתקע במשך 5 שנים מאחורי קיר

במשך 5 שנים ביזו החתול היה תקוע מאחורי קיר בתחנת הרכבת התחתית בקהיר, עד שאנשים טובים הגיעו ועזרו לו

5 שנים הוא פרק זמן מאוד גדול בחיים של בני אדם, אבל לחתולים 5 שנים זה המון זמן בומיוחד לחתול המצרי ביש המזל הזה שהיה תקוע במשך 5 שנים ארוכות מאחורי קיר ברכבת תחתית בעיר קהיר מבלי יכולת להחלץ.

השאלה הראשונה שעולה כששומעים שחתול נתקע במשך 5 שנים מאחורי קיר, הוא "איך הוא שרד"? אז מסתבר שלחתול חסר המזל היה "מלאך" שדאג לו במשך כל הזמן הזה, איש קשיש בשם הידוע לכולם בשם הדוד אבדו, היה מאכיל אותו מפתח קטן הנמצא שם, אבדו היה מגיע יום יום למקום שהחתול תקוע והיה דואג לו למים ולשתיה והוא אפילו נתן לו שם "ביזו החתול".

מספר אוהבי חיות ששמעו על הסיפור ודאגו לחתול המסכן, פנו בפייסבוק לתנו לחיות לחיות המצרי ותוך זמן קצר הגיע צוות של פועלי בניין שניסרו והרסו את הקיר וחילצו לחופשי את ביזו החתול ממקום כלאו ב 5 שנים האחרונות.

למרבה ההפתעה, ביזו החתול ברח לתוך התחנה ברגע שנפתח שם פתח ועקבותיו אבדו מאז, לגבי הדוד אבדו, הוא עדיין מגיע מדיי יום לתחנה ומבטו תר אחרי החתול ביזו המסכן שטעם את חיי החופש ונעלם.

הדוד אבדו מאכיל את החתול ביזו

מקור: pop3.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך